Eşimin ailesi çok gamsız? canım o kadar sıkıldı ki o yüzden burada içimi dökmek istedim?

Biz eşimle uzaktan akraba olarak görücü usulü evlendik fakat yine de severek oldu tabi ki. İlk istemede ailesi her şeyi yapacaklarını ( ev eşya altın ) söylediler ve düğünü erken yapmak istediler babam yetiştiremezsiniz dese de onlar yaparız diyerek konuyu kapattılar inanır mısınız evimle düğünüm le alınan altınlarla alakalı hiçbir katkıları yoktur. eşim 34 yaşına kadar aldığı maaşın tümü ile ailesine katkıda bulunmuş tabi ki bulunacak ailesi ama ailesinin hiçbir şekilde bize yardımcı olmamaları beni üzüyor. evi eşyaları hep borç ile yaptık altınları ailesinin aldığını zannediyordum ki düğünden sonra söz verilen gram yapılmamış bana takılan bilezikler ise mehir yerine takılmış ben bunu sonradan öğreniyorum evet durumları yok ama insan ona göre hareket eder ona göre söz verir. bir baksanız namazında niyazında insanlar ama insan kandırmanın günah olduğunu bilmiyorlar kına düğün bütün harcamaları şu an eşimle beraber ödüyoruz şu an hamileyim ve ne kadar zorlandığımı tahmin edemezsiniz :(siz siz olun her şey adamakıllı tamamlanmadan evlenmeyin.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada benim ailem üstüne düşenin fazlasını bile yaptı o yüzden daha da sinirleniyorum :(
Eşimin ailesi çok gamsız? canım o kadar sıkıldı ki o yüzden burada içimi dökmek istedim?
Cevapla