Eşimin ailesi ile birlikte alt üst oturuyoruz bıktım artık ne yapmalıyım?

4 senelik evliyim kendimi hizmetçi gibi hissediyorum sabah 10 da kalk yukarı kahvaltı hazırla aksam 11e kadar orada dur uyurken kendi evine in sadece. Otel gibi. yemek temizlik yap bide yaranama kocana sikayet edil azar ye dövül ne biçim hayat bu evlilik böyle bişey mi

Eşimin ailesi ile birlikte alt üst oturuyoruz bıktım artık ne yapmalıyım?
Cevapla