Evet arkadaşlar sizle bir gerçeği paylaşmak istiyorum ölüm var. Ve aranızda hala sevgilim bana bunu yaptı neden küstü veya şehvetinize engel olamayıp sonradan utanacagimiz pişman olacağımız bir sürü sey yapıyoruz. Daha bir sürü sey var... Aramızda 40 lar 50 liler daha iyi bilir nasil geçti 20 sene 30 sene ve diyecekleri cevap aynı göz açıp kapayıncaya dek. Ömür geçiyor ve biz hala ne kadar boş şeylerle uğraşıyoruz. Bazıları işle bazıları aşkla bazıları parayla meşgul olurken bir kişi ulan biz bu dünyaya neden geldik sorusunu sormuyor sormuyorum sormuyoruz. Herhangi bir insan aslında mantıklı düşününce boşuna gelmedik buraya ve mutluluk da huzur da fuzulu işler ile bulunmaz diye düşünmesi gerekir. Ben bu hesabı kapatıyorum. Ve son olarak sadece neden geldim bu dünyaya ve nereye gidiyoruz diye bir düşünelim.
Güncellemeler
+1 yıl
Fikirler
Neden geldim, nereye gidiyoruz , zaman çok hızlı, Ölüm var?
Hayat sadece ileri doğru yaşanır geriye doğru da anlaşılır.. Allah ın rızasını kazanmak, imtihan edilmek için burdayız.. Evet ömür dediğin şey gelmiyor geçiyor. Fakat biz dünyalıklara daldık. Çabamız hep bu yönde oldu çoğu kez.. Rabbim hepimizi hidayete kavuştursun..
Ben de senin gibi düşünüyordum kardeşim. Ama sadece araştır ben sana neden yalan söyleyeyim durduk yere ben yeni tanıştım eserlerle. Eğer hoşuna gitmezse okumazsın. Seni hakikate en çok ne yaklastoriyorsa ona inan. Bu arada fetoculerde üstadın eserlerini okuyor diye üstad fetocu olamaz bütün bu devrim hocaları üstadı öneriyor. Ve fetoculer üstadın eserlerini değiştiriyor. Onlarında yayınları zaten önerilmiyor. Madem ben yalan söylüyorum bu asrın hocalarıda mi yalan söylüyor
Haklısın. İbadetlerini dosdoğru yapan kullardan oluruz inşaallah.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bu kürt hainin fotosunu ne paylasıyon lan
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kardeşim yalan yok başta ben de senin gibi düşünüyordum ama okumaya başladım hayatım değişti. Ondan sana kötü bir söz kullanmayacağım ben de senin gibiydim çünkü
Hatırlattığın için teşekkürler buna ihtiyacım varmış ki ben ne yapıyorum diye sordum kendime. Bazen kendimizi çok kaptırıyoruz dünyalık işlere. Böyle bir ayıltıcı gerekiyor. Umarım birilerine de dank eder bir şeyler
Ben zaten dedim ben de buradaki kişiler gibi sıradan biriyim belki daha kotuyum sadece bugün bu soruları. kendime sordum araştırdım dediğim gibi şimdi yazabilirsiniz
Şuana kadar hep nefsimle haraket ettim. Hep bu dünyaya bakarak kendimi hep buraya odaklayarak mutlu olmaya çalıştım ama bu mutluluk çok kısa sürdü ve ardından tahmin edilmeyecek bir vicdan azabına. Hakiki mutluluğu arıyordum buldugumu düşünüyorum ben
Ben de ara sıra düşünüyorum ölümü ve sonra bu boş geçirdiğim vakitler için ne kadar pişman olup geri dönüşünun olmayacağını. Diyorum ki yarın temiz bir sayfa açacağım kendime. Yeniden başlayacağım. Ama beni çeken o kadar çok şey var ki yani baktığında gerçekten herkes dünyalık kosusturuyor ve bir yerde iletişim halinde olduğun için onlara uyuyorsun işte. Sonra amaan herkes böyleyken ne ugrasacagim oluyor 😀 senin gibi arkadaslarla konuşmak bu yüzden güzel. Belki de umut verici
Şuanda kitapların oynanmamis halini bulman çok zor her yerde değiştirilmiş sekliyle sunuluyor, kotuledigin yayınlar basiyordu orijinalini.. Gercekler hep tersiyle degistirildi
O zaman bu yayınlar değiştirilmiş doğru değil. Koca diyanet bunların hepsini okudu ve diyanet adına da basmaya başladı içinde en ufak bir yanlış olsa diyanet bunları başar mıydı? Kitaplar diyanet tarafından dahi onaylandı.
Bu yazıyı zaten biraz düşünelim diye attım yoksa ille de oku demiyorum seni ne mutlu ediyorsa onu yap tabi ki beni bu kaynakları okumak mutlu ediyor ve ibadetlerimi daha dikkatli yapmamı sağlıyor. Atiyorum seni başka şeyler etkiliyordur. Önemli olan zaten hakikati anlamak
Ve sen de samimi birine benziyorsun ondan dolayı seni ne mutlu ediyorsa onu yap ama bu mutluluğu kalıcı olanından yapmanı tavsiye ederim çünkü geçici mutluluk sonunda vicdan azabı ve her zaman elem oluyor yaşadım da söylüyorum 😊
Aynen öyle oh çözüme kavuşturduk 😁zaten doğru olan birdir. Seni ona yakınlaştıran her yol iyidir zaten yakinlastirmiyorsa o yol yol değildir. Yol olsa da doğru mudur bilinmez. 😊
Yanlışa devam etmekten daha iyidir. 😉 Hem kime göre yanlış kime göre doğru Herkesler doğrudur sen doğru isen Doğruluk aranmaz sen eğri isen bu bu söz boşa denmemiş
Anlaştık :) Kalsana ya sitede. Nadir girersin ben de öyle yapacağım zaten. Ne bileyim bir soru sormak istedigimizde hazır bulunsun ya da yardımcı olasimiz tuttugunda
En İyi Cevaplar