Neden geldim, nereye gidiyoruz , zaman çok hızlı, Ölüm var?

Evet arkadaşlar sizle bir gerçeği paylaşmak istiyorum ölüm var. Ve aranızda hala sevgilim bana bunu yaptı neden küstü veya şehvetinize engel olamayıp sonradan utanacagimiz pişman olacağımız bir sürü sey yapıyoruz. Daha bir sürü sey var... Aramızda 40 lar 50 liler daha iyi bilir nasil geçti 20 sene 30 sene ve diyecekleri cevap aynı göz açıp kapayıncaya dek. Ömür geçiyor ve biz hala ne kadar boş şeylerle uğraşıyoruz. Bazıları işle bazıları aşkla bazıları parayla meşgul olurken bir kişi ulan biz bu dünyaya neden geldik sorusunu sormuyor sormuyorum sormuyoruz. Herhangi bir insan aslında mantıklı düşününce boşuna gelmedik buraya ve mutluluk da huzur da fuzulu işler ile bulunmaz diye düşünmesi gerekir. Ben bu hesabı kapatıyorum. Ve son olarak sadece neden geldim bu dünyaya ve nereye gidiyoruz diye bir düşünelim.

Neden geldim, nereye gidiyoruz , zaman çok hızlı, Ölüm var?
Güncellemeler
+1 yıl
Fikirler
Neden geldim, nereye gidiyoruz , zaman çok hızlı, Ölüm var?
Cevapla