Herkes geçen aya göre zayıfladığımı söylüyor ben de göbeğin eridiğini hissediyorum ama ona rağmen 2 kilo almışım, nasıl oluyor bu?

Geçen ay 81 kiloydum boy 1.78, kilom cokta olmamasına rağmen düzenli yürüyüş yaptım, diyet yaptım. Geçen aya göre göbeğimin hafif eridiğini anlıyorum, çevrem de zayıfladığımı söylüyor. Ama bugün tartıldım bir baktım 83 kilo olmuşum. Bu nasıl oluyor? Üstelik aç karnına ve tuvaletten sonra tartıldım. Fiziki olarak zayıflamış gözüküyorum ama tartı kilo almış gösteriyor. Mantıklı açıklaması var mı?
Herkes geçen aya göre zayıfladığımı söylüyor ben de göbeğin eridiğini hissediyorum ama ona rağmen 2 kilo almışım, nasıl oluyor bu?
Cevapla