
Bekar olan arkadaşlar ilerde evlenince kaynananız ölse sevinir misiniz yoksa üzülür müsünüz?

üzülürüm tabi iyi anlaşamasak da sonuçta eşimin annesi derim üzülürüm kul olarak bunuda yapamayacaksak. En kötü Allah ıslah etsin denir
Kaynanam ölüyor sıra bize geliyor
Vakti gelen gidiyor daddiri daddiriiii
😊😊😊😊😊😊😆😆
Huyuna göre değişir. Giciksam sevinirim ama eşime belli etmemeye çalışırım üzülmesin.
Duruma göre yani ;)
Eğer bana çektirip kocamla aramı bozmaya çalışırsa mezarında zil takar oynarım bile
O kadar milletin içinde oynama millet dağılsın öyle oyna :D
Cevap
4Cevap
Töbe yarabbi nası soru bu? Allah korusun. Aynısını karşı taraf benim annem için düşünse hoşuma gider mi?
Demek istediğim kim sevinir neden sevinir ki :)
Cenazeye 5 köçekle gelir oynarim zilleri takıp kaynana sevmiyrem
Yok yaww deme ya :D
üzülürüm tabiki eşim üzülücek sonuçta o üzülürse bende üzülürüm öyle olmasa bile bir insan sonuçta
Bekar olduğun belli :)
neden
Birisi ölünce sevinen insanlara yazıklar olsun midem bulanıyor böylelerinden
Öyle deme hayatta her türlü insan var :)
Kaynananı seviyormusun peki :)
Kötü de olsa iyi de olsa asla ölmesine sevinmem aksine çok üzülürm eşimin annesi sonuçta
Uzulurum tabikide eşimin annesi sonucta kendi aileme yapilmasindan uzulcm sryleri karsi tarafin ailesine karsi yapmam
Hımmm düşünceli birisin yani öylemi :)
Olmasi gerektigi gbym
Üzülürüm. Benim cocugun babaannesi ve eşimin annesi netice. Benim uzun süre tanıdığım insandır
Eşim üzüleceği için bende onun üzüntüsüne ortak olurum. Aynı zamanda onu toparlamaya çalışırım
Ölüme neden sevinirki bir insan ben çok üzülürüm sevmesem bile çok üzülürdüm.
Evlenmek istemiyorum ama evlenirsem olmasını isterim
Kaynama bağlı kotu biriyse iyi ki oldu demem de yani Allah biliyor der geçerim
Üzülürüm ya sonuçta eşimin annesi onun acısını onunla paylaşırdım
Yas tutarım
Üç gün yemek yiyemem sevinçten
Nasılda üzüldün süzüldün :)
Sevinmem tabiki o kadar kalpsiz insanlar var mı acaba
Üzülürüm tabi o nasi laf öyle
Sevinen vardır öyle deme :)
Evlenmeden önce öldüğü için yorum yok!!
Sende ne şanslısın :)
Cok uzulurum esime destek olmaya calisirim
Daha neler.. Ölene sevinmek yakisir mi insan olana
Aram iyiyse üzülürüm ama feryat figanda etmem hani
Ölen birinin ardından sevinilir mi hiç?
Bekar olduğun belli :)
😂😂😂
Bana kötü davranıyorsa sevinirim
Ìnsan ölümüne sevinmem assla
Büyük konuşma diyeyim de :)
Ben sevmem heralde kötü biri ise
Üzülürüm
Üzülürüm.
Allah korusun
üzülürümmm
neden ölsün ki
Ecel diyelim dünyaya kazık çakacak değil ya eninde sonunda ölecek öldüğü vakit üzülürmüsün :)
Üzülürüm
Neden :)
Çok üzülürüm
Üzülürüm tabiki
belki iyi insan olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar