Ama doğruyu söyleyin...
Evet.
Hayır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Olurum tâbi hatta oldum bile mikrobun, karaktersizğn tekiydi kabil yanında melek kalır. Hem de çok sefil bir şekilde öldü. İlahi adalet diye buna denir. Ölmesine sevindim ama umarım ölürken çektiği ızdırap günahlarına kefaret olur. Aksi takdirde o kadar ahın, günahın kul hakkının bedeli çok ağır olur.
Cevap
3Cevap
Hayır dedemi hiç sevmezdim ama ölünce çok ağladım hatta kızları dahi hiç ağlamadı. Bundan nasıl mutlu olunur ki
Hayır , umrumda olmaz ama
O kadar çıkmadım insanlıktan
Bir kişi ölse olurum.
Hayır
Hayır
Evet sen😊
Hayır tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?