Daha yaşayacakları vardı diyende var.
Ben onsuz nasıl yaşarım diyende.
Sanırım mesele ölüm değil, ayrılık, siz ne diyorsunuz
Daha yaşayacakları vardı diyende var.
Ben onsuz nasıl yaşarım diyende.
Sanırım mesele ölüm değil, ayrılık, siz ne diyorsunuz
kişi ölene değil öldükten sonra kalan kendine üzülür derdim öyle değilmiş toprağa verdiğin caninsa eğer kendin devreden çıkıyorsun mesele ölümün soğuk yüzü bir telefon uzağındayken yerin kat be kat altında olma hali yasamayanin martavallar dizdigi yasayanin konuşmaktan sakindigi yasayanin her ölümde tekrar hatırladığı kendi acısı yasamayanin neden öldü diye sorma saçmalığı
Cevap
1Cevap
Kalana daha zor gibi gidene de hayatını yaşamamışsa
Ardında küçük çocuk bırakana, genç ölene ve hastalığın süründürdüğü insanlara hep üzülmüşümdür.
Ayrılık zor tabiki. Alışmaya çalışıyorsun sonra bir anda yokluğunu fark etmek insanı sarsıyo.
İhtiyarlığı tatmamışa üzülürüm
kalana üzülecek kadar bencil değilim
Kimin öldüğüne bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?