Sizce dedenizle babaanne nizle vb. aranızı iyi olması mı daha iyi olamaması mı hani öldüğünde çok üzülmemek için?

Bunu düşünen var mı?

Sizce dedenizle babaanne nizle vb. aranızı iyi olması mı daha iyi olamaması mı hani öldüğünde çok üzülmemek için?
Cevapla