İlk kez kitap okuyorum da. Çok ağır geldi. Neden acaba?

george orwell'in 1984 kitabını aldım. okumaya başladım. daha önce pek kitap okumuşluğum bitirmişliğim filan yok. bu 1984 kitabı çok tavsiye ediliyordu, işte 30 sayfa okudum şimdilik ama romandan hiçbir şey anlamıyorum, yani bayağı ağır geliyor.

neden acaba?

pek kitap okuma alışkanlığım yok diye mi?

yoksa bu gerçekten ağır bir kitap mı?

yoksa ilerleyen sayfalarda daha da güzelleşip, anlaşılır vs. bir hale gelecek mi bu roman?
İlk kez kitap okuyorum da. Çok ağır geldi. Neden acaba?
Cevapla