yüzüm çok erkeksi ve sert duruyor çok itici sevimsiz çirkin duruyorum kimse beni sevmiyor dalga geçiyolar tipimle :(
Alnım baya geniş, burnum çok olmasada büyük, dudaklarım küçük, gözlerim büyük, kaşlarım kalın ve dağınık biçimsiz, yanaklarımda geniş saçlarım açık kumral gözlerim mavi
herkes tipimle dalga geçiyor çok sevimsiz itici duruyorum sert duruyormuşum kimse beni sevmiyor sevimsizmişim ne yaptıysam olmadı saçımı uzattım olmadı makyajımı hep yaptım olmadı. güzel giyindim olmadı çok ablak suratım ne yapıcam :( Nasıl yumuşatabilirim yüzümü
Aynı bu kız gibiyim bakışlarım falanda aynı
Yüzüm çok erkeksi tipim çok itici çirkinim napıcam yardım edin :(?
değiştirebileceğin şeyler makyajın ve imajın... yüz ifadeni değiştirmek zor, senin içinden gelen bu çünkü... kendini sert görüyorsun memnun değilsin onlar gibi cicili bicili olmak istiyorsun... ama bu taklit olmaz mı?
Ne olmuş ki kimsenin ne düşündüğü değil senin ne düşündüğün önemli insanlar kıskandıkları kişileri eleştirirler unutma sende böyle yaratılmışsındır şikayet etmek yerine hayattan keyif almaya bak
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
farklıyım diye hep dışlandım ben kendimi sevsemde insanlar bana saygılı davranmıyor
Bence çok farklı herkeste olmayan bir güzelliğe sahipsin. Daha az önce izlediğim güzellikvebirece diye bir kanal var neden güzel olmamalıyız diye lütfen onu izle işte o zaman biraz da olsa rahatlayacaksin
En İyi Cevaplar