Benim cok tüylerim var hep okulda kucukken dislandim bu beni icine kapanik bi kiz yapti. Şu an 21im ve halen bu durum beni etkiliyo işe falan girmeye utanuyorum yapamam dislanirim falan diye dusunuyorum. Özgüven eksikligi zaten var. Bu tüyler beni mahvediyo. Lazere gidecektim ama yine cikarsa? Ya daha beter olursa? Doktors gitt demeyin gitmisdim hormonlsrds sorun yok dediler 2 kez gittim. Napacam bilmiyorum inanin cok kotu hisdediyorum hep bogazimi kapatmak zorundayim guzel bi kolye bile giyemiyorum. Her yerimde kil vsr boyle bir kizi hangi erkek kabul eder? Etsede soğur. Çok uzuluyorum karakterim iyi tipimde iyi ama bu durum beni çok mahvediyo. Cenemdeki o tuyler 2 falandi onceden cimbizla aldim birsuru cikti gordugunuz gibi. Zaman gectikce daha cok cikiyo napcam?
böyle bi kizla evlenmezdiniz dimi? Dogru söyleyin
Dayanamiyorum Suratımda ki tüyler erkek gibi? Çok kıllıyım? Foto'lu? Yardim?
Sorun kıllarında degil sen de. Genel olarak özgüvensiz ve hayatı kendine dar edem problemleri olan birisin belli. Aksi olsaydı doktora gidip kontolden geçer doktorluk bir durum yoksa lazere giderdin. Lazerden sonra tekrar çıkarsa diye saçma bir düşümceye kapılma ve git. Bunlaro niye yazoyorum. Kalbin kırolabilir fakat benim gibi konuştugun için dümdüz ne düşğnüyorsam söyledim. Senden kıllı arkadasım zayıfladı, bir iki botoks, epilasyon, giyimine kuşamına özen gösterdi. Her gittiği yerde dikkat çekiylr şimdi. Benim yüzümü görseydin şok olurdun. Çenemin altı aralıksız simsiyah sert kıllarla doluydu. Ve içi dolu iltihaplı yaralı sivilcelerle. Hergün istisnasız çıkardı çünkü cımbozla alıyordum. 4 seansta bile çene altım yüzüm pürüzsüz çıkmıyor. 11 seansım kaldı. Ayrıca artık her şey hormonlu. İnsanlar hastalıklı. Çekinme ve git tedavini ol.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tesekkur ederim. Evet gidecegim zaten boyle gitmez artik. Sen kac yasinsasin? Evet maalesef ozguven sorunum var
Kuzeniminde var lazere gidio uzun bi süre zatn hiç çıkmıyor ciktinda bidaha gidiyor oda kız kafana takacagına git ve gör sonucunu sonra keske önceden gideydim dersin daha 21 yasindasin önünde uzun seneler var yaptırıp kurtulmana bak
Oha knk bende 21 bende de aynı bende diyorum ki bi tek bendemi var 😢lazere gittim orsa ki abla yüze lazer sakıncalı dedi evde cımbızla eldivenle almaya çalışıyorum Agda yapıcam artık çarem kalmadı
0
11 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bence kazer yap bende yspcam kiz bunlardan kotu daha nekadar kotu olabilirki. lazerle baska lazerciye git. senindemi ayni böyle yoksa dahami az
Eskiden tüyleri sari yapicak bi krem var onu kulaniodum siyah kalmiodu ekmazindan ama okadar cok ki artik krem kullaniyorum sonra o krem tüyleri aliyo yuzunden
Kesinlikle. Birini sevdim muhabbetimiz okadar guzeldi ki ama oda gitti umut verip gitti. Ama bu sebebden degil bu durumu bilmiyodu bile mesafeleri bahane etti