Ben sana yanlış düşündüğünü göstermek için konuşmak istedim farklı smacım yoktu, kimisi yorum Kasmak için böyle sorular soruyor cevap vermeyince öyle bir. Soru sordun sandım. Neden konuşmak istemiyorsun ki?
Güzel olsam dertlenmezdim hayattan iyice çekildim igrenc hissediyorum, çirkinsin diye 2 farklı insan grubu dalga geçip yüzüme söylediler birde bunu ztn biliyordum ama demeleri cidden...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
İşe gir kazandığın para ile estetik yaptırırsın, muhtemelen o kadar çirkin değilsindir daha çok psikolojik olarak öyle hissediyorsundur.
Bi zamanlar bende senin gibi çirkin diye soylenirdim sonra düzeldim bence psikolojik bir durum
İnsanlar bile diyor çevrem ailem bile çirkinleşti diyorlar haklılar da çok kişi dedi direkt yüzüme diyen mi dersin okulda, arkilerimden, ailem
Ya bana diyorlar büyük burun diyorlar artık takmıyorum
a101 de çalış
asgari ücret
3bin 5 ayda
memelerini düzeltirsin kazandığınla
sonra 5 ay çalışarak burnunu
sonra 10 ay çalışarak poponu
Fiziğim baya iyi yüzüm çirkin
hımmmmmmmmm
);
yüzün çok önemli değil
ki
ben fiziğe bakarım!
Her kadın güzeldir pek inandırıcı gelmedi çirkinim demen
Güzelsindie güzel sadece sevilmeye ihtiyacın vardır
İnan sevilecek bir insan değilim
İnandır o zaman? Ama ben cok hos olduğunu düşünüyorum çünkü cirkin insana inanmiyorum
Hani nerdesin
Sagol prens teşekkürler
İnsanlarla dalga geçmeyin böyle kendiniz üzerinden.
şu an gördüm son cümleni anlamadım yazayım dedim
Ben seni bekliyordum sen yazmadın. Bende bu yüzden dalgasına bu Soruyu sorduğunu düşündüm
Burda konuşalım yazmamışım teşekkürler yazmışım ama , yinede özür dilerim ):
Ben sana yanlış düşündüğünü göstermek için konuşmak istedim farklı smacım yoktu, kimisi yorum
Kasmak için böyle sorular soruyor cevap vermeyince öyle bir. Soru sordun sandım. Neden konuşmak istemiyorsun ki?
Konuşalım mı yazmamışsın ki öyle bir muhabbet olmamış sen yardımcı olmaya çalışmışsın bende teşekkürler yazmışım
Tamam konuşalım mi bayan? Sorayım
Bari:)
Boyle diyenleri ne zaman görsem bu site de çirkin olmuyorlar 😄
Emin ol öyleyim
Inanmiyorum kanka 🤷♀️
Ekleyeyim hiç poz vermeden anlık atayım
Olur
Xp 1 ilk mesajı atar misin
Ekle
Mesaji ac kanka
Kesin güzelsindir çirkinim diyen çirkin görmedim
Güzel olsam dertlenmezdim hayattan iyice çekildim igrenc hissediyorum, çirkinsin diye 2 farklı insan grubu dalga geçip yüzüme söylediler birde bunu ztn biliyordum ama demeleri cidden...
Abartma ya her insan güzeldir bence kendinle barışık ol yazarsan dertleşiriz istersen
Ekleyeyim psikolojim berbat
Aa seninde xperin düşükmüş ama nasıl yapıcaz
Aga b napcaz
Fake inst ver
tamam insta yüklemem gerekecek birkaç dk sonra yazarım
Okey
Sil bu soruyu ama sonra herkes yazar yoksa
Estetik yaptır beğenmiyosan
Para yok
Kendini tanıyıp değişiklikler yapabilirsin
Kendini severek güzelleşmeye başlayabilirsin
Deme be. :(
değilsinm
);
her kişi güzeldir
youtube.com/shorts/v193LQtvGgE?feature=share
dıdksksdlfndl
estetik yaptır
Para yok
çalış paranı biriktir yap
Güzelsündirke
hani bakalım