Çok çirkinim? Nasıl güzelleşirim ki iğrenç bir tipim var?

Manyak çirkinim abi , yüz olarak gerçekten çok kötü hissediyorum ömür boyu bu yüzle mi yaşayacağım ben. Çok kötü bir his cidden.
Güncellemeler
+1 yıl
İntihar etmeyi deneyecek kadar psikolojim bozuldu
Çok çirkinim? Nasıl güzelleşirim ki iğrenç bir tipim var?
Cevapla