Kız Kardeşim Namusumuzu Kirletti. Durum Çok Vahim. Akıl Verin Lütfen?

Dostlar Merhaba. Bundan bir süre önce şöyle bir soru sormuştum size.

https://www.kizlarsoruyor.com/diger/q8559705-durum-cok-vahim-hayat-memat-meselesi-yardim-edin-lutfen

Durum buydu. Fakat şimdi durum daha da vahim. Aynı kişi bana kız kardeşimin müstehcen fotolarını attı. Birde ses kaydı. O kayıtta duyduklarımdan sonra "öleyim ben" dedim. Yaşamamın bir anlamı yoktu. Kayıtta kız kardeşim kendi kız wp grubuna bir erkek ile yatak odasında yaşadığı şeyleri ayrıntılı bir şekilde anatıyor. Gerisini siz düşünün. Bana bu mesajarı atan kişi mesajları babama da atmakla tehdit ediyor gibi hissediyorum. Şayet babama atarsa, kız kardeşimi geçtim annemi bile öldürür babam. Ben şu an iki arada bir derede kaldım dostlar. Bu sabah çocuğa yalvardım yakardım. Elindekine varsa silmesini istedim. Birilerinin eline geçerse ailem yok olur dedim. Hala cevap bekliyorum.

Bundan sonra ki adımım ne olması sizce? Ne yapmaıyım? Mantıklı düşünemiyorum dostlar. Özellikle erkek dostlar, kendinizi benim yerime koyarak yorum yazın lütfen. Benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?
Kız Kardeşim Namusumuzu Kirletti. Durum Çok Vahim. Akıl Verin Lütfen?
Cevapla