Bayıla bayıla yedigim avm de yemek yiyeceğim zaman gözümün aradığı tek yer 😀
Özellikle makarnasına bayılıyorumm
Özellikle makarnasına bayılıyorumm
bende severım ama genelde pıskoljıktır bu dısarıda yemek yeme ısı.. ac karnına ordakı kokular renkler ınsanın beynındekı yeme hormonunu artırır. tok olsa bıle yıne yeme ıstegı.. evde ANNENIın yaptıgı daga guzel :D
E tabi ev yemeği hiçbir şeye değişilmez ama dışarda da her yerde yemem ben zaten.
Evde istediğin gibi olmaz. Onlar bir sürü sos katıyorlar
Cevap
2Cevap
Özel onlar. Bende severim
Bir kere internetten tarifini buldum daha doğrusu bulamamışım
Denedim saçma sapan bişey oldu hiç benzemedi bile 🙄
Bende seviyorum. Salataları da güzel oluyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar