Buradan tanıştığım birisi vardı ama profilinde çarşaflı değil tüebanlı bir fotoğrad vardı. Neyse tanıştık ettik falan bir süre konuştuk bu bana sen beni buluşunca beğenmezsin dedi niye ki dedim fotoğrafta ki sen değil misin yok benim de ben çarşaflıyım dedi. Ben de uygun bir dille anlattım. Çarşaflı insanlara karşı herhangi bir garezim yok ama ısınamıyorum o yüzden devam etmedik. Dediğim gibi kapalı insanlarla veya çarşaflı olanlara saygım sonsuz herhangi bir sorun yok ama bu tamamen şahsi tercihim.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Radikal ıslamcı, ışid el kaide gibi örgütlerin sempatizanı değilse çarşaflı sakallı insanlara lafım yok. Nasıl şort ve askılı giyene bişey demiyorsam ona da demem. Fakat son yıllarda devletin politikası sonucu ışid el nusra el kaide için TR nin güvenli bir liman haline gelmesiyle, ışid militanlarının emniyetin ön kapısından alınıp arka kapısından bırakıldığını gördükçe çarşaflı ve sakallılara da ön yargım oluşmadı değil...
02 Yorumla
Soran+1 yılİnancı için çarşaf giyenlerin kaydetmekteyim
Doğru bulmuyorum ama kime göre neye göre giyen giyer o beni bağlamaz tamam herkes özgür ama kendim tercih etmem bir noktaya kadar kapanabilirim ama çarşaf çok çok fazla ve arap ülkesi değiliz çok daha fazla dikkat çekiyo bence
00 Yorumla
+1 yılSaçma değilmi çarşaf olayı zaten bizim islamdan gelmiyor bu araplardan geliyo birde çarşaf giyinmiş bir kadın gördüm ama elleri ojeliydi bu doğru mu sizce kapanıp her yeri ama ojeli olmak bence çok saçma haddinden fazla yanı
04 Yorumla
Soran+1 yılKapanıp da oje sürmek zaten saçma bir şey çarşaf giymesen de kapalı birinin oje sürmesi çok saçma çünkü dikkat çekmemek için kapanıyorsun ve abdest de geçmiyor ojeyle. Bir kiyafetin nereden geldiği önemli değil önemli olan tesettür ayetine uygun olması vücudu tamamıyla kapatmasi vücut hatlarını belli etmemesi ona bakarsanız etrafinixa bir bakın o yapılan kombinler vs. Moda dedikleri şey batıdan gelmiyo mu Türkler kendi mı moda çıkarmış yoo 😊
- +1 yıl
Ama bir taraflarını göstermek istemiyor olabilirler ama yüzünü örtmeleri de çok saçma eline eldiven bile takan var yazın çarşaf yüzünden bu mu şimdi tesettür ayeti ama saygı duyarım herkesin özgür iradesi kimseye birsey demek düşmez bana herkes kendine ne giyerse giysin 😆😆
Soran+1 yılBen peçe takmıyorum eldiven de giymiyorum normalde peçe farz değildir ama fitne zamanında farzdır ve şu an tam fitnenin içindeyiz eskiden yani çok eskiden ben de sizin gibi düşünüyodum çarşaf giyen insanlar çok saçma gelirdi a bildikce öğrendikçe yaşadıkça anlıyorum ki tesettüre en uygun kıyafet çarşaftir 😊
- +1 yıl
Düşünce meselesi birsey diyemem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
İnsan merak etmiyor değil o çarşafın içindeki yüzü. Ama en uygunu o şekil giyinmek. Eşim isterse seve seve kabul ederim. Destek çıkarım ona. Canını sıkan olursa karşısında beni bulur
33 Yorumla
Soran+1 yılTebrikler bence çok güzel bir düşünce insanlar bunu anlamakta neden zorlanıyorlar anlamıyorum bu sıcakta bir insan o şekilde giyiniyorsa bunu ancak inançları için yapıyorlardir ve buna ancak saygı duyulur bu nefret kin neden kime ne zararıı da var anlamıyorum
- +1 yıl
Sana katılıyorum. Sıcaktan etkilenen çarşafı giyen olacak, hal ve hareketlerinde rahatsız edici şeyler yine çarşafı giyen olacak.. ( aşağılamak maksadıyla yazmadım yanlış anlaşılmasın) neden üzerine alınıyorlar anlamis değilim. Bu seni koruyan bir şey. Takmadan da olur belki ama takarsan daha iyi olur.. ALLAH gönlüne göre versin, yobazlardan muhafaza eylesin.. bu milletin senin gibilere ihtiyaci var. Kimseye kulak asma. Elbet seni de koruyup kollayan çıkacaktır. Sen doğru yoldan şaşma yeter ki
+1 yılÖzgür bir ülkedeyiz açık saçık giyinenlere saygı gösteriyosak onlarada göstermeliyiz
70 Yorumla
+1 yılBurda genellikle araplar cok. Catsaf giyiyolar. Ama cok bakimlilar. Ozellikle ic giyim magazalarindan acayip camasirlar aliyorlar. Eger bakimli olup da giyinecekse sorun yok. Bakimsiz olacaksa yirtar cope atarim
00 Yorumla
+1 yılSaygı duyarım... Çok özel olduğumu hissettirr ama normal tesettür daha oluru benim için
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok özel olduğunu hissettirir evet bir tek sen görürsün 😊
- +1 yıl
Bununla ilgili hayalim var paylaşım yapmıştm geçmişte ;)
- +1 yıl
Şimdi anlatacağım şey tesettürlü hanımlarla ilgili biraz. Gözlerime ondan başka bütün kadınlara kapatmamı sağlayan bir aşk. Lütfen beni yadırgamayın hanımlar. Benim için tesettürlü bir hanımın yeri biraz daha ayrı. Tabi tesettürü gerçek anlamda yapanlar için. Elbette bütün hanımlar istediği gibi giyinmekte özgür. Mesela benim hanımım tesettürlü diyelim ve bana açılmak istediğini söyledi. Elbette özgürdür seçiminde, nerede nasıl giyinmesi ve yaşaması gerektiğini elbette kendi bilir. Bana laf düşmez. Ve ona olan aşkımda asla azalmaz.
Ama benim için tesettürlü bir hanımla aşk yaşamak çok başka bir duygu. Çünkü dışarda baş örtülü, bütün dünyaya kapalı hanım hanımcık bir hatun. Ama evimizde sadece benim görebildiğim saçları ve herşeyi sadece ben görebiliyorum. Bana özel... Öyle bir hanım bulduğumda eminim benimde gözlerime tesettür iner ve başka kimseyi gözlerim görmez. Sadece onunla mutlu bir yuva kurarım ve mutlu olurum... ;)
+1 yılÇarşaf giyen bu zamanda en yürekli en imanlı en iyi olanlardır çünkü kolay birşey degildir
20 Yorumla
+1 yılArap ülkesinin kiyafetidir.. Dinimiz dikkat çekmeme tesettürlü giyimi izah etmiştir bence çarşaf daha çok dikkat çekiyor..
010 Yorumla
Soran+1 yılDaha çok dikkat çekmesinin sebebi insanların çarşafı hoş karşılaması normal bir kıyafet gibi karşılamaması gidin bir İstanbul'da giyin çarşafı 1 Allah ın kulu dönüp bakmaz yani
- +1 yıl
Nereden biliyorsun bakmadığını.. ben saygı duymuyorum çarşafa. tesettur varken çarşaf neden
Soran+1 yılÇarşafla gezdim çünkü kimse dönüp bakmadı. İnsanlar sadece alışkın değil ayrıca görmeye Alışan insanların da fikri değişiyor yani zaten bu isme ve profil resmine sahip bir insanın aksini düşünmesini bekleyemezdik herhalde
- +1 yıl
Ne kadar komik demi nicke ve resme Bakarak yargı. iste önce kalp temizliği bırak kılık kıyafet söyle kalsın.. Ben yinede saygı duymuyorum. Araplarin kültürü.
Soran+1 yılÖteki dünyada da kalbim temiz benim dersin
- +1 yıl
Orasi bana kalmış yargılamak senin haddin değil;)
Soran+1 yılO zaman beni yargılamak da senin haddin değil
- +1 yıl
Ben seni yargilamadim ki..
Soran+1 yılTesettür varken neden çarşaf dedin bu çarşaf giyen insanları yargılamak olmuyor mu yani beni
- +1 yıl
Din için inancin için kapaniyorsun.. bende diyorum ki çarşaf bizde Yok Arap kültürü tesettür dinimizde olan yani tesettür de aynı inanc için giyiliyor neden çarşaf.. bu yargılamak değil soru oluyor..
Diğer konusunda 6,7b cevap paylaştı. Giyenlere saygım sonsuz ama eşimin giymesini istemem. Uzaktan bakınca samimiyetsiz duruyor bence. Ne bileyim insanların yüzlerini mimiklerini görmek önemli diye düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılEşimin açıkçası, çarşaflı olmasını isterim. Bu yüzden olumlu bakıyorum buna.
03 Yorumla- +1 yıl
Çünkü annem de çarşaf giyiyor. :)
Soran+1 yılSevindim annemin çarşaf giymesine 😊
- +1 yıl
Teşekkür ederim. :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBazıları izin verir bazıları vermez ama izin verseler iyi olur.
10 Yorumlaailemde hiç çarşaf giyen yok ama kendisi isterse tabiki saygı duyarım
20 Yorumla- Diğer konusunda 766 cevap paylaştı.
+1 yılFikirlerimin uyusmadigi biriyle bir hayat surdurmezdim, o yuzden hayir istemem.
00 Yorumla
+1 yılKapandığım da dine uygun şekilde giyinecegim zaten çarşafa gerek duymuyorum
00 YorumlaDiğer konusunda 539 cevap paylaştı. Düşüncelerine saygı duymak gerekir diye düşünüyorum. Bana göre daha doğru giyinme tarzları var diye düşünüyorum lakin çok isterse kırmazdım.
00 Yorumla- Diğer konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılSaygı duyuyorum ne diyim. Bikini giyene ne denirse onada onu derim.
10 Yorumla
+1 yılZaten gitmeli ama simsiyah değil tesettür güzeldir twk6paeça elbise halinde olanlar
00 YorumlaÇarşaf giymek isteyen bir kadınla evlenen zaten. Başını örter veya örtmez karışmam, lakin rahibe kıyafetini giydirmem.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGiyiyorum, izin vermeyen biriyle evlenmem
33 Yorumla
Soran+1 yılAynen
Cevap sahibi+1 yılAllah herşeyin hayırlısını nasip etsin
Soran+1 yılAmin
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÇarşaf giymesi düşünen biri eşim olamaz zaten. Çarşaf islam adeti değil arap adetidir.
12 Yorumla
Soran+1 yılAma tut ki başta öyle biri değildi sonradan evlenince giymeye karar verdi ve sen izin vermesen de giydi ne yaparsın
Cevap sahibi+1 yılBu tür şeyleri evlenmeden konuşurum zaten. Eski eşim de benle kavga edince kapancam derdi beni sinir etmek için boşandık 2 sene oldu ama hala kapanıyor sözde.
Soruna gelirsek başı açıkken evlendikten sonra belki kapanabilir ama asla çarşaf giyemez. Ayrılığa kadar gider bu iş. Ben onu çarşafla tanıyıp sevmedim eğer bekarken çarşaflı olsa belki de evlenmez veya sevgili olmazdım.
Tam tersini düşün sen çarşaflısın eşin de takkeli cübbeli sonra evlendikten sonra bu işleri bırakıyor içmeye gezmeye tozmaya başlıyor sen ne yaarsın? Ya da senin başın açık evlendikten sonra eşin sakal uzatıyor tarikata giriyor ne yapardın o zaman
+1 yılfanatik radikal asiri müslümancilik oluyor ayarimcilik yapiyorlar
014 Yorumla
Soran+1 yılNasıl bir ayrımcılık
- +1 yıl
ayirimcilik yane din irk meshep iste
Soran+1 yılYoo kimseyi ırkından dolayı dışladigimi hatırlamıyorum
- +1 yıl
böyle geliyor insana bu kapalilar yane
Soran+1 yılAksine o ayrımcılık bize yapılıyor bikinili mini etekli bayanlara laf yok ama bize ters ters bakışlar kötü sözler hastahaneye gittim sıram gelmesine rağmen doktor bakmadı benden sonraki hastayı aldı en son bana bakacakmis bu ne şimdi
- +1 yıl
hmmm kac yasindasin
Soran+1 yılNapicaksiniz
- +1 yıl
merak ettim de bir sey soaracaktim özelde olsaydin
Soran+1 yılBurda sorun
- +1 yıl
iyi olmaz burdan cinsellikle alakasidir
Soran+1 yılYanlış katagoridesiniz ve yanlış insan
- +1 yıl
yalniz soru soracaktim neden yanlis insansin gözlerin arkadan mi yanlis insan olsan yoksa boynuzlarin mi vardir
Soran+1 yılSormayın elalemin kadınına niye cinsellikle ilgili soru soruyorsunuz
- +1 yıl
bir sey olduda soracaktim
Erkek olsam eşim çarşaf giyse çok mutlu olurum kimse görmez çok kıskancım
00 Yorumla
+1 yılDaha iyi olur desteklerim 👍
30 Yorumlanamı değer türk nijjalarını bahsediyorsun :) baş örtüsü herşeye evetde ona yok ya :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılişleri ile dışlarının farklı olduğunu düşünüyorum.
daha deli ve daha cesurlar...
:)00 Yorumla
+1 yılÇok hoş bence eşimin giymesini evet isterdim 😊😊
20 Yorumla
+1 yılizin verirdim. merak etmiş giysin sjsjsjsjsj
01 Yorumla
Soran+1 yıl😊😊
+1 yılÖzgürlük Hürriyet herkezin hakkıdır
10 YorumlaDiğer konusunda 5,1b cevap paylaştı. Ben eşimin giymesini istemem..
07 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılCağiçi olması için nasıl giyinmek lazım peki sizce ve o giyim tarzı tesettüre uygun olur mu
Soran+1 yılAma tesettürun şartlarına uygun vücut hatlarını belli etmeyen bir kıyafet söyleyin bana
Soran+1 yılBen nettekileri sormadım ama sizin düşüncenizi sordum tesettüre uygun olması için nasıl bir kıyafet olması gerekli
dileyen kapanir dileyen acilabilir
10 YorumlaIşin veririm giymesine dinimizce en uygunu bu
11 Yorumla
+1 yılÇarşaf giymem, ferace yeterli
00 YorumlaDiğer konusunda 2,7b cevap paylaştı. şu an açık giymez ki kapanır ama
00 YorumlaŞort lu şortunu giyer carsaflı çarşafını..
00 Yorumla
+1 yılBasörtüsü tamam ama carsaf giymem
00 Yorumla
+1 yılkendi tercihi saygı duyarım
00 Yorumla
+1 yılEşime izin vermezdim😵
00 YorumlaEşime kalsa varya ooooooi
01 Yorumla
Soran+1 yılOooo derken
Gizli Üye(36-45)+1 yılİnsallah oyle saliha bir esim olur
10 Yorumla- Diğer konusunda 58b cevap paylaştı.
+1 yılKapalıya da çarşaflıya da karşıyım
10 Yorumla Diğer konusunda 63,9b cevap paylaştı. Giysinler, herkesin kendi tercihi
00 Yorumla
+1 yılArap baharını yaşıyorlar
00 YorumlaDiğer konusunda 18b cevap paylaştı. yobazlıktır, kadınlığını örtmektir bence
20 YorumlaGiymesini istemem tabii ki
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılGünümüze uygundan kasıt Pantalon tunik giyip başını kapatması mı peki sizce peki İslamin şartları kuralları yok mu bunlar zamandan zamana değişebilir şeyler mi sizce
Gizli Üye(25-29)+1 yılCok hos karsilardim
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMuslumann topraklarda yasiyoruz oyle olmasi laizm
Soran+1 yılKatılıyorm
Cevap sahibi+1 yılSen tesetturlumusun
Soran+1 yılÇarşaf giyiyorum
Cevap sahibi+1 yılO harika bence turkiye cumhuriyetinde en degerli bayanlar sizlersiniz
- Diğer konusunda 533 cevap paylaştı.
+1 yılben istemezdim
00 Yorumla
+1 yılOlabilir giyime karışılmaz
00 Yorumla
+1 yılGiyebilir canım
10 Yorumla
+1 yılkorkup kaciyorum
00 YorumlaDiğer konusunda 1,2b cevap paylaştı. sen giyiyomusun?
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılEvet😊.
Soran+1 yılMerak ettiğin şeyler çarşafla mı ilgili yoksa başka şeyler mı
- Diğer konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılbosanirim
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden peki
- +1 yıl
Carsafli birini istemiyorum cunku. O zihniyette biriyle anlasamam.
- Diğer konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılSevmem.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaygi duyarım
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSevinirim
00 Yorumla
+1 yılİstemem
00 Yorumlaonlar yobazdır (!)
04 Yorumla
Soran+1 yılYobaz bence insanların özgürlüğünü kısıtlayan hayatlarına müdahale etmeye çalışan insanlardır ve aksine bize yobazlık yapıyorlar
Soran+1 yılİnsanlara da kızamıyorum aslında amaca değil görüntüye göre yorum yapıyorlar üstelik o amaçta ne manalar var bilseler. Bir insan bu sıcakta o kara çarşaflı giyiyorsa bu elestirilmez ancak saygı duyulur diye düşünüyorum
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar