Düşük omuzlu olan bu elbiseye tepkiniz ne olur? Karışmam, saygı duyarım istediğini giyebilir diyen erkeklerden misiniz yoksa asla bunu giyip dışarı çıkamaz sadece benim yanımda evde giyebilir diyen erkeklerden misiniz?
Eşinizin / Sevgilinizin böyle bir elbise giymesine ne dersiniz?
giymemesi tercih sebebim çok açık. ki zaten öyle bir giyiniyorki kızlar mübarek giyinmiyorlar... sahilde değiliz arkadaşlar.. şehrin göbeğinde yaşıyoruz metrobüste saçma saçma açık seçik artık içini gösteren kıyafeti giyip sütyen takmayanını bile gördüm.. yeter artık NAMUS demiyorumm ama lütfen EDEP li giyinin...
Şimdi şöyle bir durum var. Bu elbisenin nerde ve nasıl giyeceğin çok önemli. Yoksa benim sevgilimde birşey demez. Bir kadın nerde ve nasıl giyineceğini bilirse kesinlikle hiçbir zaman patneri ile, eşi ile sıkıntı yaşamaz diye düşünüyorum.
Açıkçası eşim sevgilim kendisine bunu yakıştırıyor ve bundan mutlu ise bana da onun yanında dimdik durmak düşer. Eğer aksini yapar isem bu aslında kendime olan güvensizliğimden kaynaklı olur. Yani karışmayı bırak güzel ve çekici olması daha çok işime gelir.)
Burada çoğu kişi "Giyemez" der. Herkesi kendileri gibi sanıyorlar. Ya da bunların oturdukları, takıldıkları ortamlar varoş Semtler. Bağcılar, Avcılar, Bayrampaşa gibi. Orada bu elbiseyi giysen bütün pislik herifler gözlerini diker elbiseyi giyen kıza bakar. İnan bana, bunu nezih bir semtte giysen kimse tenezzül edip bakmaz bile. Bizim okulda bu tip elbise giyen çok kız var, kimse dönüp bakmıyor bile. Sorun elbisenin açıklığı değil. Sorun zihniyetin pis olmasi.
giyinmesi kişiden kişiye değişir ama burada esas olan giyen kişinin karakter yapısı öylesi varki bakdığında sadece gözleri görünüyor ama o gözlerle zaten kalbinden gecenleri dışa yansıtıyor
Modern olacaksın ve kıromaganda modern olmayı tercih ediyorum ve ozel günlerde her zaman olmamak şartıyla benim yani erkeğinin yaninda giyebilir laf atarlarsa sikertiriz 😊
ya yanında ben olduğum müddetçe istediğini giyebilir ben onun elini tutuyorsam bitmiştir güveniyorum ki yanındayım elini sıkı sıkı tutuyorum ama yanında ben yoksam giyemez bitti nokta
Kardeşim giyilebilir de ülke de her gördüğü açığı taciz eden tipler varken anlayışlı olmasını beklerim tabii nasıl bir yerde yaşadığımız hangi mekanlara gideceğimiz de önemli
Bunu ne evin içinde ne de dışarıda giydirmem kesinlikle olmaz. Benim eşim nasıl giyinmesi gerektiğini bilir zaten dışarıda ben uyarmam böyle kıyafetlere asla ilgisi olmaz, olmamalıda
daha yaşın 19muş yani benden toplam 13 sene geridesin 13 sene yaşayacaksın hayatı 13 sene göreceksin bugün benim fikrimi o gün sen haklıymış diyerek savunacaksın
biz dededen babadan böyle gördük yanlışa sapmadık ama siz zamaneler tecrübe ederek öğreneceksiniz acıyorum ve üzülüyorum halinize
En İyi Cevaplar