İçime öküz oturdu resmen ya.. Babam çok üzgün ben daha çok üzülüyoruö ne yapıcaz?

Dün annemle babam tartıştılar. Annem internetten arkadaş yapmış kendince. Erkek. Bir şeyler oldu kavga ettiler işte. Daha önce de olmuştu.. Şimdi işten geldi babam koltukta uzanıyor öyle çok üzgün olduğu yüzünden belli bir de bugün onun doğum günü. Pasta falan da aldırtmıyo annem. Ya çok üzülüyorum cidden ya.. Of ne ypaıcaz böyle
İçime öküz oturdu resmen ya.. Babam çok üzgün ben daha çok üzülüyoruö ne yapıcaz?
Cevapla