Sevgilinizden mi ayrıldınız, sizi terk mi etti, aldatıldınız mı?

Arkadaşlar sadece biraz kafanız dağılsın diye bırakıyorum linki şarkıyı bilenler biliyordur.







Konunuz her ne olursa olsun takmayın gerçekten değmiyor üzülmeye misal kendimden örnek vereyim bir rahatsızlığım var ve kanser denilen illet ile karşı karşıyayım ama 2 yıldır umursamdım umursamayacam şimdi bunun için farklı yorumlarda yapacaksınız eyw saygım var ama şunu unutmayın ki hayatınızda birşey oldu diye kendinizi üzmeye değmez hayatınızı dilediğiniz gibi yaşayınyaşamak istediğiniz gibi anlık yaşayın ve hayattan keyf alın tat alın söylemesi kolay diyenlerde olacak ama yapmasıda çok kolay. Sevgiliden ayrılmak, aile ile tartışmak, maddi sıkıntı yaşamak vs vs bunlar geçici şeyler kafanızı yormayın sadece dilediğiniz gibi yaşayın elalem ne der diye düşünmeyin :) iyi günler herkese gününüz güzel olsun :)
Sevgilinizden mi ayrıldınız, sizi terk mi etti, aldatıldınız mı?
Cevapla