Hem kendim yaparım hem sinir olurum.
Iyi geceler kscanlar.
Iyi geceler kscanlar.
Fazlası ile sinir olduğum kelimelerden birisidir..
OK , kelimesini yazan kişiyi adeta OK'lar ile vurasım gelir o derece.. 🏹
evet, çok sinir bozucu.
Komik misin?
Ok diyenlere. Birde ota b*ko "aynen" diye cevap verenlere. sende yorumun altına aynen de😀😀
aynen
😂😂😂
Aynen kelimeside yerli yersiz çok kullanılmıyor mu sence de
Aynen ya
@Benzinkokusuu tek benmi takığım bu kelimeye diyorum. Ama alışkanlık olmuş herhalde sende diyosun😀
Aynene takik olanla anlasamam net. s
@Benzinkokusuu anlaşacağın kişilerle olursun umarım
Haha sag ol sende. d
@Benzinkokusuu 😊😊
silerim sjsjsj şaka şaka olur öyle tripleşmeler
yes sjjs
Cevap
60Cevap
o oku al da bir tarafına sok dediğim için engel yemiştim en yakın arkadaşımdan zamanında😂
ayıp sjjaj
hakediyor ama zjbdbd
ne yazdığıma veya ne yazılana bağlı bu
böyle şeyleri kafaya takarsam ooooo
obsesif hastası olurum
"konuşmamız bitti, artık konuşmak istemiyorum" mesajıdır. Atana sinir olurum. Konuşmak istemiyorsan söylemeli bir insan...
Kişiye göre değişiyor. Sevmediğim biri yapınca sinir olurum. Sevdiğim biri yapınca takılmıyorum. Yani çok da şe yapmamak lazım 😁😂
yapmam ama sanırım yapmak gerekiyor peki tamam kullanırım genelde
Farkinda olmadan bende yaparim, ama genelde "tamam" yaziyorum, gicik birsey cunku.
Sinir oluyorum ama bazen bende gıcıklığına kullanıyorum 😄
Sadece şakasına kullandığım bir kelime. Ok yazıp bırakan bir arkadaşım olmadı uzun zamandır.
hmm ok tm by kib aeo daha cesit cesit var bunlardan bu tarz seyler bana itici geliyor ya 😂
Evet sinir oluyorum ve bende mesajlarina geri donus yapmam.
Kardesim gicik oldugumu biliyo yaa diyo 😐bende sanda ok kafasina oklar gelesice diyorum😂
Deli olurum inanmazsınız sırf sunun yüzünden bir kızdan ayrılmıştım kavga büyümüştü
Keşke olsa da ok dese razıyım kjsdfsdfj. :/ Kim olduğuna bağlı ve ruh halime. :p
Kişisine göre değişir de genelde sinir oluyorum evet
ok diyeni hayatıma bile sokmamaya kararlıyım valla ve şu anda iyi gidio :)
ağızlarına tuvalet terliği ile vurasım geliyor yoksa sinir felan hiç tarzım değil..
ayy nefret ediyorum yaa cok salak insanlar var iyiki oyle degilm canm kendim ya 😊😄
Ayar olurum :) üzerine bazen anlatıyorsun yav he diyor ya telefonu duvara fırlatasım geliyor :)
Destan gibi yazina karsilik ok yazanlar ins bir tarafina OK girer
Ok, tm, by, uzun cevaba sadece aynen diyenlere, tab2 diyenlere sinir oluyorum.
Ok ne ya sevmem ben cevap da vermem bu şekilde samimiyetsiz ;)
Aynen hiç sevmem. Ok nedir abi tamam de olur de ok ne ya küfür gibi. Başından salıyormuş gibi hissettiriyor bana.
Konuşmak istemiyordur diye düşünürüm 😂 sinir oluyorum tabi :P
hayır..
tekrardan yazıp yazmayacağım konusunda fikir sahibi olmuş oluyorum o 'ok' sayesinde..
Ok, peki, tamam gibi kelimeleri kızlar söylüyor genelde
evet mesela sana :D :D :D :D :D
ok.
diyecek bise bulamadım :D
En sinir olduğum konulardan biridir
Sohbetin gidişatına göre değişiyor aslında. 🤔
Katil bile olasım geliyor
Tm veya ok farketmezwsıınırdeolmam hic
yok :D 😂😂 b*kunu çıkartmıyorsa sıkıntı yok
Evet olurum, şunu yazıcağına hiç yazmasın daha iyi
Olmam çünkü ok diyen bir arkadaşım yok..
Ok derse tamam peki der gecerim :/
Oksa jop sok diyesim geliyo onlara.
Evet
-Gecen bol olsun.-
hemde ne sinir olmak 😒👊
tm dha çok kullanıyorum
Yay yazıyorum genelde.
Ok birde tamam ve est var.. Ne demek ki bunlar :/
Çıldırıyorum resmen 😒
yani , olabilir, tabii ki , evet , kesinlikle.
Bana oyle diyen olmuyo ne hikmetse
ok.
Seni tanimadigim ve takmadigim icin yok hükmündesin be reis
çok üzer bu beni
Tamam ok bb
evet. uzun uzun yazıyorum. sonra ok..
Ok nedir yaa yess varken
Erosun oku popona girsin yazarim ok yazanlara
hayir cünkü ben de ok diye cevap veriyorum.
Neye ve niçin ok olduğu önem arz ediyor burda.
Hayır çünkü bende yapıyorum :D
Sorumu çaldı , polis aloo?
B aşında eksik mi var yaz cevap olarak
Sevmem bende samimiyetsiz gelir.
Evet 😂 Ama bende gıcıklığına yaparım ahsh
@mrtkvnç ok
ok diye cevap veren insanlarla konuşmuyorum
Ok diyene yay derim hakediyor
Evet eski 4 . Karımi bu yuzden piçakladim :)
bir tarafına ok fırlatasım geliyor
ahaha kesınlıkle oluyorum
Evet o yüzden mesajlaşmam
Evet canım inş yazanlara da sinir oluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar