İnternet & Teknoloji konusunda 829 cevap paylaştı.
Mesajlaşmayı çok severim. Sinir olduğum konular dümdüz tek kelime mesaj atmak, hiç bir duygu olmadan basitçe mesaj atmaktır.. Ve tabiki en berbat geç cevap vermek.
Arayıp cevap versene diyip suratına kapatıp beklediğimde olmuştur nazımın geçtiği kişilere :))
Emrivaki yapılan mesajlardan ve konuşmalardan hiç haz etmem ve direk soğurum karşımdaki insandan öyle mesajlar atılmadığı sürece problem yok sevecen biriyimdir kolay kolay sinirlenmem
Mesajı kimin attığı önemli. Değer verdiğim birisi beyinsiz gibi davranırsa sinirleniyorum. Belli bir cümle yok. Kapasitesinin altındaki cevaplar sinirlendirir