29-30 yaşlarında yüksek lisansa başlamak çok mu kötü veya saçma olur sizce? Detay da incelenebilir mi?

25 yaşındayım ve üniversite 1. sınıfı yeni bitireceğim. Neden bu kadar bekledin derseniz maddi ve manevi şartlar yeni olgunlaştı ve ben de olgunlaştığı anda okula başladım. Bir üniversitede psikoloji okuyorum. Hep istediğim bir bölümdü. Çok şükür hayalime kavuştum. Okul bittiğinde 29 olacağım. Yüksek lisans, doktora vs anlayacağınız akademik kariyer hayalim var. Aynı yıl ALES'i kazanma ihtimalim zor olabilir ama 30 yaşımda yüksek lisansa başlayacağımı düşünüyorum. 32 de yüksek lisans 36 da doktoram biter böyle devam ederse. Sizce bir şeylere fazla mı geç kalmış olurum? Vazgeçmeli miyim?
29-30 yaşlarında yüksek lisansa başlamak çok mu kötü veya saçma olur sizce? Detay da incelenebilir mi?
Cevapla