Babam saçlarımı kesmem için kızdı. Ne yapmalıyım, fikir verin?

Babam beni 3 günde bir görüntülü arar. Ve hep saçımı kesmemi söylüyor. Benim saçımda kıvırcık, uzayınca hoş oluyor. :/ lütfen en azından ankete yanıt verin... babam daha yeni kızdı, biraz gerginim.
Kes, baba sözüdür bu, sevsen de sevmesen de!
Kesme, sen nasıl seviyorsan öyle yap. Kızarsa kızsın!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Babam saçlarımı kesmem için kızdı. Ne yapmalıyım, fikir verin?
Cevapla