Merhaba dostlar Babamın yaptığı ufak çocuk sakalardan nefret ediyorum sevmiyorum sizin de babanız olsa size şakalar yapsa hoşuna gider mi ne bileyim benim tuhafıma gidiyor not babamı seviyorum sevmiyorum demiyorum şakaları tuhaf biraz doğrusu
Babamın çocukça yaptığı sakalardan nefret ediyorum ne yapabilirim?
Şaka yaptığı durumlara dahil olmamalısın. Çünkü bir yaştan sonra insanların karakterini veya alışkanlıklarını değiştirmek zor hatta bazılarında imkansız.
Sen söylesen de kızsan da bağırsan da o değişmeyecek çünkü beyni artık buna uygun değil. Mesela nasıl ki yağmurun geldiğini görünce sığınacağın yer arayıp uzak durruyorsun, bu da aynı şekilde.
O ortamda bulunmayacaksın maalesef başka yapabileceğin bir şey yok.
Kötülüğünden yapmıyordur. Belki abarttığının farkında değildir. Hala küçük çocuk olarak görüyordur seni. : ) Güzel bir dil ile konuşabilirsin. Keyifli olun baba-oğul. 🌸
Kesinlikle teşekkür ederim yorumunuz için görüş için fakat ben sevmiyorum tuhaf geliyor rahatsız edici yani o yuzden yapma diyorum sonra da benimle konuşmuyor doğrusu