Çok yalnızım hiç arkadaşım yok sevgilim yok sizce ne yapmalıyım?

Çok yalnızım hiç arkadaşım yok sevgilim yok yarın sevgililer günü herkesin sevgilileri var herkes gerçek aşk yaşıyor herkes karşılıklı aşk yaşıyor herkesin her şeyi olabilen biri var ama benim yok ben gerçek aşk yaşamayı karşılıklı aşk yaşamayı sevgilimin olmasını her şeyim olabilen birini çok istiyorum her gün evdeyim ev kızıyım ben çok üzülüyorum sizce ne yapmalıyım?
Çok yalnızım hiç arkadaşım yok sevgilim yok sizce ne yapmalıyım?
Cevapla