Durduk yere moral bozukluğu ve geçmek bilmeyen içsel sıkıntılar yaşıyorum, nedeni ne olabilir?

Canım çok sıkılıyor ve moralim durduk yerde bozuldu. Ne yapsam düzelmiyor, duygusallaştım da durduk yere. Hani sanki hayatımda ters giden birşeyler varmış da ben bunu farkedemiyormuşum, içim sıkılıyormuş gibi. Bu neden olur ki arkadaşlar?

Ergenlik demeyin arkadaşlar alakası yok, ergence davranışları arkamda bırakalı çok oldu.

Durduk yere moral bozukluğu ve geçmek bilmeyen içsel sıkıntılar yaşıyorum, nedeni ne olabilir?
Cevapla