Bu ÖTV saçmalığı ne böyle? Benzin alırken kendimi enayi yerine koyar oldum litre Fiyatı 5.02 bu ne hal?

Yıl başından sonra Volkswagen CC alma hayalim vardı ama bu lanet olası sistem hayallerimi başıma yıktı bu nasıl bir ülke arkadaşlar nasıl sistem? Yeminle Araba üreten ülkelerden daha çok kâr yapıyor bu ülke bu nedir bu ne rezalettir ya.
Bu ÖTV saçmalığı ne böyle? Benzin alırken kendimi enayi yerine koyar oldum litre Fiyatı 5.02 bu ne hal?
Cevapla