Zsa Zsa Gabor atatürke 15 yaşında bekaretini verdiğini söylüyor ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

Henüz 15 yaşındaydım. Çocuk denecek kadar genç sayılırdım. Atatürk 56 yaşında olgun bir erkekti. Rakının verdiği sarhoşlukla olsa gerek kendimi rü ya da hissediyordum. Atatürk'e bekaretimi verdim. bu sözler Zsa Gabora ait ne düşünüyor sunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
sesiniz çıksın biraz ama :D
Zsa Zsa Gabor atatürke 15 yaşında bekaretini verdiğini söylüyor ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Cevapla