
ay resmen twitterda yaşanan en iyi tweetleşme gördükçe gülesim geliyor 😂 küçükken tipiniz nasıldı?

Suratım hiç değişmemiş benim. 12 aylık halimde de aynı, şimdi de aynı. Öyle bir başkalaşma, evrim geçirmemişim, sadece büyümüşüm. :D
7yaşından sonra annem saçlarımla baş edememiş ve çözümü beni bonus kafaya cevirmekte bulmuş.
HAhaha bu fotoğraf çok iyi ya:)
Benim hiç yok ya çok az. 1 2 tane vardır. Onlarda nerde bilmiyorum.
Senin varmı?
https://i.hizliresim.com/mEaX82.jpg kucuklugum 😊
Cevap
12Cevap
Çok tatlıymıssım ben küçükken . Çoook küçükken 😄😄 şimdi o halimden eser yok 😄
Cok kiloluymusum😂Kucuklugume ait bir kac resim var
Saf salak sapsarı çük kadar bişeydim.
Var baya. Videom bile var
fazla kucukluk fotom yok. ama tipim kayikmis :D
tupturuncu kafam vardı benim
kac tane album var foto dolu, ayniyim daha ya😃
Az fotografim var simdiyle ayni cokta degismemisik
Haha😂 kapkara şişko bocekgibi birşeydim😂
Ben çok tatlıymışım ya
Küçükken çok çirkindim baya baya hemde
küçüklük fotoğrafım yok denecek kadar az..
Cok var kucukluk fotografim
Çok çirkin ve yaramaz 😨😂😂
çok seksiydim knka :D
Çokça sahibim o fotoğraflara 😀
Benım cok foto var
kocaman bir kafam ve zayif bir vucudum vardi
Çok tatlı😄
Var 2 3 tane
var bir kaç tane
Cirkindim
pek farklı ddegıldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar