♾️ Sizin de bebeklik fotoğrafınız kaldı mı hiç? ve küçükken nasıl bir kişiliğiniz vardı?

♾️ Sizin de bebeklik fotoğrafınız kaldı mı hiç? ve küçükken nasıl bir kişiliğiniz vardı?



O yanaklar 4 senede nasıl köşeli çeneye dönüştüler hayret
Olmaz olur mu ya :) karakterimin aynı olduğunu düşünmüyorum tabii ki 😅 bu biraz komik olurdu. Sessiz sakin bir bebeymişim..

Kraliçe bebekken de kraliçeymiş :D çok tatlıymış küçüklüğün abla 🥳✌️
Ve yine yüzümde bir gülümseme 😃 teşekkür ederim Barış sayende bi şu hallerimi gördüm yeniden..
Rica ederim ne demek.. :D ☺️
Ama senin bebekliğin de çok minnoş 😊
@Sosyetic_SheqiiL Teşekkür ederim abla 🤗
Günaydın Barış :D teşekkürler BiBot 😃
Günaydın abla :D Ablamı seçtiği için de bota teşekkürler :D
Alışmışım olm her sabah bildirimlerde @Barış_LonelyForever görmeye :D kdkd
@Sosyetic_SheqiiL ahah Soru soru sorarsam yine seni seçerim abla :D ✌️ bende alıştım seni seçmeye sdhjjsd
Anlaştık 😃 sen soru sor yine seçmesen de olur sjdj
Olsun ben seçerim içimde kalır yoksa sdjsdj :D arkadaşlarımı seçiyorum
🥳🥳🥳
Barışşşşş yeleğin ne güzel, sen daha güzelsin 🥰 oyuncak bebek ❤🥰😛
Maşallah Allah nazarlardan saklasın😂
Teşekkür ederim Ayçin o senin güzel bakışın <3 😍☺️
Sevelim 🤣🤣😍
Küçükken de çiçektim
Tatlısın
Cevap
18Cevap

O dönem bi amca beni annemden evlatlık istemiş bu fotoğrafımı çekip anneme vermiş, annem de adamı süpürgeyle kovalamış😂😂😂
Süpürgeyle kovalamak az bile bence 😂😂 ama çok tatlıymışsın abla bebekliğin melek gibi, gerçi hala öylesin 😬 🌸
Hahah teşekkür ederim Barış sen de çok tatlıymışsın🩷🌸🫠
Rica ederim teşekkür ederim 🌸🫠🩷
https://resimlink.com/pviR8dowxPMu
Telefonumda bu varmış bebekliğe dair, beni küçükken besiye çıkarıyorlarmış ahhaha
Karakterim de hâlâ aynı, sessiz ve sakinim.
Göremedim maalesef çıkmadı :/


Benim bunlar var kanka sjsjsj
Küçüklüğüme dair bı fotoğrafim var da paylasilacak bir şey değil maalesef. Küçüklüğün çok tatlıymış gözlerin bakışların burnun aynı. Masum tatlı birisin 🙃.
Teşekkür ederim 🤗
var bir sürü genelde evdeki çekilen resimlerimde aşırı sevimliyken dışarıda çekilen fotoğraflarımda hep yüzüm ağlar şekilde çünkü sürekli bir şeyler istiyormuşum alınması için ve ağlıyormuşum 😂
Kıyamam 😂
mesela pamuk şekerci görüyormuşum istiyorum diye ağlıyormuşum elma şekerci görüyormuşum ağlıyormuşum kuş görüyormuşum bu kuş benim olsun diye ağlıyormuşum çok çekmişler benim mızmızlığımdan 😂
o kadar olsun ama mızmızlık abla 😂 asjssjsj benim kızım olursa ileride ben dayanamam alırım istediklerini
onlarda dayanamıyomuş zaten 😂 bir tek babam beni oyuncakçıya götürürmüş hadi al kızım hangisini istiyosan dediği zaman hiç bi şey almıyormuşum çok hayret ediyorum kendime yani ben ve bir şey almamak 😂 babamda kendisi seçiyormuş bana bi kaç oyuncak kucağıma veriyormuş 😂😂😂 off nasıl alışveriş olan bir kısımda almam aslında dükkanı indirmem lazımdı komple 😂
😂😂😂 bende şaşırdım normalde oyunçakçıya gittiysen tüm bebekleri istemen lazımdı bence sdfsd ama senin yerine seçmiş yine ☺️
evet babam ve annem sayesinde bir sürü oyuncağım oldu 🥺
Sevindimm abla 🥺🌸🌸
bak gene çocukluğuma özlem oldu neden hatırlattın 🥺
Duygusalım ben 🥺 😂
🥲
🌸🥺 kusura bakma
Evet var.. Aynı sayılırım.. Küçükken daha sessiz sakindim.. Şimdi hakkımı kimseye yedirmem.. 😅
Var
Çok şirinsin sjsjsj
Evet ama şimdi bu kadar sirin değilim
Şimdi de güzelsin.. ama bebekliğim çok şirin sdjsdj
Evet yine aynıydım. Küçükken çok usluydum
Seni reklamlarda oynatmayı düşündüler mi?
Az da olsa var, evde olsam çekip atardım. Belki bi'daha sorulursa soru atarım. Sen çok tatlıymışsın ama 😊😊
Çok değiştim ama
Teşekkür ederim ☺️☺️
Rica ederim😊😊
Evet var, küçüklüğümde daha merhametli iyi niyetli paylaşımcı ve hiç yalnız kalamayan sürekli arkadaş arayan biriydim ama artık öyle biri değilim çünkü çok suistimal edildi hiç kimsenin benide iyi niyetimide hak etmediğini düşünüyorum kim bana nasıl davranıyorsa o şekilde davranıyorum bencilleştim ve artık çoğu zamanımı yalnız kalarak geçirmek isteyen arada sırada arkadaşlarımla görüşen biriyim
Seni çok ısırmıştırlar kesin 😀
Küçükkende büyükkende hep aynıydım. Aceleci sabırsız meraklı ve zeka küpü 😂
Teşekkürler 😂
Var , 7sinde neysek 70de de o oluruz kesin.
Bu arada ne kadar tatlısın 😂 işlemeli yelek bizim olmazsa olmazımızdır 🫶🏻
Teşekkür ederim 🫶😂
Meraklı bencil aynı zamanda merhametli kırılgan özgüvenli Zeki cesur yaratıcı nazlı inat çapkın ilgi çekmeyi seven utangaç heyecanlı ve mutlu bir çocuktum farkındalığım yüksekti. Neyseki kendimi geliştirdim kişiliğimi inşa ettim
Küçükken nasıldım gerçekten bilmiyorum ama o günleri gerçekten çok özlüyorum şu an yaşadıklarımı gördükçe...🥺🥹

Bu fotoğraf var elimde

Buraya bir yakışıklı bırakalım.
1996 Ümraniye'sinden.
Var bir tane. Onda da yüzüm net değil ama çocukluk fotoğraflarım çok. Hiç değişmemişim😅 Hem bebekken gece annemi annemi emmek için uyanıyormuşum. hala yemek yemeyi çok seven biriyim😂

Küçüklüğüme dair çok az fotoğraf var
Başının dikine giden, dediği dedik ve hiperaktif bir karakterim vardı küçükken 😃 şimdiye ziyade hayattan çok şey öğrenmiş, teslimiyetçi bir tutum içindeyim
Evet var
Karakterimi hatırlamıyorum ama bebekken boyleydim
ya benim bebeklik fotolarım kayboldu dayımlarda varmış öyle diyordu yengem hala gidip istemedim

Çok değiştim…
O kadar sıkıntı yaşamama rağmen asla karakterim değişmedi küçükken de iyi bir insandım şimdi de öyleyim
Çok var da karakterimi bilmiyorum çocuktum hatırlamıyorum.
Büyüklerimin dediğine göre pinçin önde gideniymişim
Baya benzettim ikinizi
Evet var eskiden çok kaba, egolu bir tipim vardı kabadayı gibiydim şimdi melek gibi bir yüzüm var fksgjssjn
Evet var çok gevezeymişim hala öyleyim sanırım 🙄
Evet var 😅 küçükken biraz daha masumdum büyüdüm biraz fena oldum 🤕
Bebeklik fotomu koyamam daha yeni çıktı zaten 3-5 tane
Bebeyken neysem şimdi de oyum
Barışcığım var da memlekette var fotoğraflar. Aile albümlerin de.
Küçükken yaramazdım şu anın aksine, ve o zamandan bu yana sadece huyum değil, saç rengi göz rengim bile değişti. şu an bulamadım fotoğraf ama küçükken sarı saçlı mavi gözlüydüm, şu an koyu kahverengi ve yeşil gözlüyüm.
Çok var şanslıyım. Huylarımsa hiç değişmedi.
Hiç bebeklik fotom yok
Olmaz mı :D

Tipe bak sksd
Ayy maşallah çok tatlı bir bebekliğin varmış
Teşekkür ederim 🤗
Rica ederim ☺️
Yaaa sen çok tatlışmışsııınnnnn 😅😀😀
Teşekkür ederim o senin tatlılığın 😅🙈
Çok güzelmişim, artık değilim
Her zaman güzelsin sen ✨✨
Teşekkür ederim ✨
Rica ederim günooo ✨
Günaydııınnn
Keşke hep küçük kalsaydım diyorum şimdiki görünüşüm çok değişti o sevimli bebek gitti yaşlanmış bir adam geldi.
Evet var
Ya yerim cok tatlisin ama
Benimde hiç yok
Sakın minnoş bir şeydim 😄
küçükken de aynıydı..
Bebeklik fotoğrafım olmadı hiç.
Evet var ama aynı değildim sanırım 😄
Var evet 😃 Bebekken de bugünkü gibiydim😃🍀🗝️
Küçüklükle alakam yok karakter olarak falan
Çok şirin 😂
Teşekkür ederim 😂
Bu senmisin pikachu
Benim :D
Masumane
🌸
şımarıktım şimdi deilim
Küçükken altımı islatiyodum büyüdüm artik altima ıslatmiyorum
hala aynıyım
Bir tane var
Aynıymış
Evet var tabiki
Küçükken keldim.
Sen misin buradaki?
Evet aynı yım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?