Torpille devlet memuru olmak?

Arkadaşlar bir kamu kuruluşu 70 ve üstü puan alabilenlerin başvuru yapabileceğini söylüyor. Yani 65 alan bir insan araya torpil koysa memur olamaz mı? Sizce torpil olayı ne kadar doğru?
Torpille devlet memuru olmak?
Cevapla