Arkadaşlar bir kamu kuruluşu 70 ve üstü puan alabilenlerin başvuru yapabileceğini söylüyor. Yani 65 alan bir insan araya torpil koysa memur olamaz mı? Sizce torpil olayı ne kadar doğru?
Cevabın nedir?
Cevapla
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3,8b cevap paylaştı. Torpilin iyi yerdense kpss puanı bile istemezler.
Torpil önemli tabi diğer taraftan da milyonların hakkını düşünmek de gerek.14 Yorumla
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 43,8b cevap paylaştı. Çok güzel de memur olur. Bizzat şahit oldum. 50 puan alanlar bile olabiliyor.
52 Yorumla
+1 yılDoğru degil
O kadar kişi gece gündüz calisicak girecek oraya
Baskasida çalışmadan girecek
Yoh yaaaaa51 Yorumla
+1 yılTorpil hak yemektir , bu dünyadaki ufak işler için diğer dünyada kimseye minnet etmek zorunda kalmayın.
50 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
18Cevap
Haksız kazanım.100binlerce kişinin hakkına giriyorsun. Sence torpil olayı ne kadar doğru?
31 Yorumla
+1 yılTürkiye de herşey mümkündür, torpili yapanda vicdansızdır yaptıranda.
23 Yorumla- +1 yıl
Merakım onu yapan insan nasıl maaş alabiliyor?
+1 yılTorpil olayı çoğu zaman orada olmuyor.
Başvurudan sonraki mülakatlarda oluyor.30 YorumlaBu sene ilk kez kpss sınavına başvurmadım bu yıl da milleti işe almaya başladılar
16 Yorumla- +1 yıl
Daha var
- +1 yıl
Evet önlisans ve ortaöğretim başvuruları hala başlamadı bol şans
- +1 yıl
Bundan sonra aydınlığa erersin güzelim umarım ;)
Allah korkusu olmayan yapar ne diyelim.. Biz Allah'dan korkar yapamayız. Kul hakkından korkarız
30 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yıltorpil mülakatlarda oluyor öz geçmişin didik didik inceleniyor
30 Yorumla - Kızlar Bir Adım Öne konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılhiç girme sınava torpille git.
65 ne mnakoyım
70 zaten baraj.
Hakkım haram zıkkım zehir olsun torpille girenlere33 Yorumla- +1 yıl
paralel mi konuşayım mnakoyım
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılAKP li tanıdığın var mı üst düzey
23 Yorumla- +1 yıl
Çünkü Türkiye bu halde
+1 yılTorpil olayı kapandı artık yeni türkiye ajahsh
10 Yorumlao 15 Temmuzdan önceydi şimdi zor gibi :)
20 Yorumla
+1 yılbabam memur torpil sökse ben olurdum
30 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 662 cevap paylaştı. ankarada dayın varsa neden olmasın
30 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılTürkiye'de herşey olur.
30 Yorumla
+1 yılYüksek puan al torpille gerek kalmasin
011 Yorumla- +1 yıl
Eminim √
- +1 yıl
:D Kotu bisey söylemedim ki sen atarlandin hasta misiniz nesiniz mk
- +1 yıl
Ohoo o zaman eğlencesi nerde :D
- +1 yıl
2012 de 84 le atanamadim oleey :D
- +1 yıl
Muhendis misin pampa?
En nefret ettiğim şeydir torpil
00 Yorumlakültür bakanlığı mı?
12 Yorumla
+1 yılben 53 ile atnananı biliyorum
20 YorumlaBelediyede olur
40 YorumlaArtık bitti
10 Yorumla
+1 yılkul hakkı...
30 Yorumla
+1 yıl50 ile yapıyorum ben
11 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar