16 yaşındayken benden yaşça çok büyük bir sevgilim olmuştu. Gerçekten sevdiğine inanmıştım ama tek derdi kullanmakmış bir gün bunu çok acı şekilde öğrendim. Ona güvenerek çok büyük bir hata yaptım. Pişmanlığını hala yaşıyorum. Beni seven sevdiğim biri var evlenmek istiyoruz. Duyduğuma göre evlenme teklifi edecek bana. Ama ben bunu ona yapamam. Ben ona layık bir insan değilim. 25 bitti 26 yaşıma geldim 10 yıl geçti ama pişmanlık yakamı bırakmadı.
Sevdiğim kişiye layık değilim. O tertemiz birini hak ediyor. Bu pişmanlık her zaman yanımda olacak biliyorum. Yeni bir hayat kuramayacağım. Evlenemeyeceğim. Bu şekilde olmaz çok mutsuz ve perişanım. Lütfen bana akıl verin hakaret edeceksiniz küfürler edeceksiniz kabul ediyorum. Kötü bir insanım ama ne olur yardım edin hayatım hep böyle mi olacak?
dini açıdan çektiğim vicdan azabını söylemiyorum bile
Sevdiğim kişiye layık değilim. O tertemiz birini hak ediyor. Bu pişmanlık her zaman yanımda olacak biliyorum. Yeni bir hayat kuramayacağım. Evlenemeyeceğim. Bu şekilde olmaz çok mutsuz ve perişanım. Lütfen bana akıl verin hakaret edeceksiniz küfürler edeceksiniz kabul ediyorum. Kötü bir insanım ama ne olur yardım edin hayatım hep böyle mi olacak?
dini açıdan çektiğim vicdan azabını söylemiyorum bile
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar