Ergenlik döneminde bir büyük hata yaptım?

15 yasındayken, sevgilim vardı 17 yasındaydı.

Tanıstıktan 3 ay sonra sevgili olmustuk, ilk sevgilimdi.

ve ben 16 yasima girmeden sey yaptık yani onunla oldum anlayın iste.

ama bir kez oldu. onun evinde oldu, bulusma ayarlamıstık. İkimizde çok istemistik, rızam vardi yani.

Ama su an çok pismanım... bir süre sonra ayrıldık zaten.

Ben su an 22 yasındayım. İleri de bunu evlenecegim kisiye söylemem getek mi

Ergenlikti sinucta?

Sorun olur mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Temiz değilim iste..
Ergenlik döneminde bir büyük hata yaptım?
Cevapla