Ergenligimde boyle bir hata yaptim ne yapacagim?

Ergenlik zamanında böyle bir esseklik yaptım 3 kişi ile maalesef lise 1 2 zamanlarımda tam sayilmazdi zaten bildiğiniz gibi ama iste çok mu büyük bir sorun gecmisim sıkıntılı mi olur bu yüzden Xper seviyeden yazamiyorum güncelleme aticam

Ergenligimde boyle bir hata yaptim ne yapacagim?
Cevapla