AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
sen yapmaya devam et oda öğrenecektir yapması gerekenleri.
bu gerçekten zor bir durum. evlenince mutlu olabilecek misin?
boşver be güzelim ne uğraşıcan. unutmuş gibi yap. boşuna yük yükleme kendine
benımkıde ole yanlız degılsın ama bu ara hevesım tumden kactı benimde bız sevgılıyız ve ayrılıkta yakın gıbı cunku hıcbırseyı ıcıme sınmıyor
AH BE GÜZELİM SEVGİLİYKEN BELLİYMİŞ BUNUN ODUN OLDUĞU SEN KALK BİDE NİŞANLAN KALAS OLMUŞTUR O ARTIK DEĞİŞTİREMEN Kİ...PİŞMANLIKLARLA YAŞARSIN BİR ÖMÜR...
bildiğin odun :D
sende ona yapma, oda belki senin ya$adigin duygulari ya$ar.
Odun hediye et ya da :-)
Hakikaten odunmuş , boşver bence sen kutla süpriz yap ona azicik utansin
senin yerinde olsam hayatta yapma deger bilmiyorsa deger gösterme tepene cikar indiremessin sonra
Bence kutlama, odun nisanlin dogum gunu suprizinden ne anlar ki :)
Sen onun icin yapiyorsun ve karsilik almiyorsun valla basina odun düssün yazik yaa :DDD
Romatikligin gitmesi normal ama 3 yildir birlikteysen ve nisanliysan da o adamla bir sebebi vardir yani. Onlari düşün yap bence zarar gelmez :)
belki bana düşmez ama evlenince mutlu olamazsınız yani en azından sen mutlu olmazsın kararlarını iyi düşün ne istediğini iyi bil... Zaten böyle bir adamsa sen evi süslesen hediye alsanda umrunda olmaz
kutlama ki ne oldu desin? sana bunun hesabını sorsun. nasıl oldugunu anlasın bence.
benzer durum bende de var ben bir söz mesajı ile kutlıcam tamam hediye ona hak getire yok artık hediye falan :)
sende onu takmıyo gibi yap o sana nasıl dvranıyosa sende öyle dvran eger bneden rahatsız olurs kndinin yptıgnıda anlar.
yapma hatırlama bile . anlar o zaman belki. sorarsa da ceza wermiş gibi konuşma gerçekten unutmuş gibi yap. bak nasıl koşcak peşinden.
hahahah canım ne yazık ki harfi harfine aynı durumdayız Allah kolaylık versin bizlere:)))
Hayır hiç bir şey yapma hak etmemiş sen bu tavrını koyunca yanında gelir sen de lafı koyarsın.
sen sevmiyosun ki...öyle olması gerektiğine inandığın için berabersin onla
kutlamaya mecbursun normal bir sevgılın değil nişanlın yanııı...
alma zıkkımın dibini al ona. öküz ne olacak
nişanlanmışsınız bir de . Daha ne kadar böyle devam eder ki? pişman olmadan dön yolundan bence
bence yol yakınken ayrıl. evlenince dahada odun olurlar erkekler
sende yapma bakalım o neler hıssedecek
Neden odun dediğin bir adamla hala nişanlısın
onunla ömür geçmez. yol yakınken dön bence.
Yüzügünü al odunu oy içine koy defff ett
o hep oyle devam eder sen yap utanır belki
Tatlim var oyleleri ama seninkki abartmis
en yakın arkadaşına ver
yapma zaten. haketmiyor.
Erkekler Ne Diyor
Durumunu bize nasıl açıkladıysan ona da açıkla ve ondan ayrıl onu doğal yaşamına bırak.
hak ediyorsnuz adam gbi seven insalrısevmezsınız gider odun gbi insaları seversiniz
Böyle basit ve saçmal şeylere takılacağına üç yıldır neden hala evlenmediniz ona takıl.
Böyle birisinin doğum günü partisi nasıl oluyor peki?
ben olsam benimde işimden gelmez:) tam kazmaymış yaw. ama anlattığna göre herşey anlattığın gibiyse.
Ne güzel tanımlamıssın,odun dediğin kişiyle bir ömür nasıl geçireceksin? onu düşündünmü? bence daha erken iyi düşün.
neden romantik olması konusunda zorluyorsun adamı onuda savunmuyorum ama bu o oynamıyor sana gerçek olan bu kabul et ...sen bir şey yapıyorsan yap ..
Gönlünden ne geliyorsa öyle yap. Sana değer veriyorsa seni mutlu etmek için bişeyler yapmalı, yapmıyorsada sebebini açıklamalı ki sen boşu boşuna üzülmeyesin.
Ya ben anlamıyorum.. Bir gülle mutlu olurum diyor , alsan ne olur yani hedıye alsan ne olur bı yerın mı eksılır. Hayatını paylaşıyosun onunla mutlu etmek gerekmezmi ?
kutlasanda kutlamasanda umrunda olacağını pek sanmıyorum :)
BİR ÖMÜR BOYU ÇİLE ÇEKMETKENSE DAHA BAŞTAN NİŞANI BOZ VE KURTUL.
göt kalkması dediğimiz şey böyle böyle oluyor işte, yapma sakın.
ayrılma belki öyle şeyleri sevmiyodur o zaman sende onu hatırlama biraz ağardan al bakalım böyle şeylerle ayılık olmamalı
sende karşılık vereceksin ki hatasını anlayıp bundansonrakilerde ne yapacağını anlasın ama ben biliyorum sen bişey yapmadan duramazsın...
Yontup güzel şekiller verebilirsin.Sanatçı yönünü ortaya çıkar
bence sen o nişanı boz ikiniz için enb hayırlı işi yapmışolursun
İçinden gelmiyorsa yapma zaten seni mutlu etmeyeni sende mutlu etme..
Ya bisi sorucam sans
abi tamam unutursun falan neysede 3 senedir berabersiniz ne yapıyor la bu :D bence o seni haketmiyor.
Sevmiyo musun? Seviyorsun iste odunu :) Bosver boyle jestler yapmayi bilmiyor demek ki. Kedisine vakit ver ve bir sekilde bu partiyi yap en iyi sekilde.simdi sen bunu yapsansan bir daha o hayatta yapmaz.
Odun erkek yoktur. Aynı anda iki kadına da ilgi gösteremeyen erkek vardır...
Hayatını mahvedersin yol yakınken yolu göster ona bence :)
gül alınca ne olacak, sana sevdigini başka türlü belli ediyorsa , yeter , bu kılzarın çicek böçek takıntısına hastayım .
ve Nişanlın olduğuna göre öylesine duygusuz bir insanla bir ömür geçirmeyi planlıyorsun..
kutlarsan yazık sana dinsizin hakkından imansız gelir
ona git unutamayacağı bir hediye yap ama bu hediye ye hem sevinsin hem üzülsün
bence hiç mi hiç umursama doğum günü mesajı bile atma ODUN a :d
baktım erkeklerle kızlar eşit cevap ermiş 83 83 bu oyunu bozmaya geldim
yazık..3 senen boşa geçmiş.umarım 30 senen boşa geçmez ilerdeki.
içinden gelmiyorsa o zamn bu sorunun tezatlıgı ne?
işin zor :D bu adam yontulmazda :D allah kolaylık versin