Doğum günüm kutlanmadı ne yapmalıyım?

Merhaba benim 5 gün önce doğum günüm vardı , arkadaşlarımın hepsi bunu biliyordu ama pek önemsenmedi beni üzen bu değil arkadaş grubumuz da bir daha birisi var onun doğum günü dündü ve herkes onun doğum gününü özenli olarak kutladıResmen kendimi kötü hissettimBir ay sonrada başka arkadaşımızın doğum günü var şimdiden plan yapmaya başladılarKendimi o kadar çok dışlanmış hissediyorum. Ne yapmalıyım onlara karşı onları her gün görüyorum yani ayrı takılmam imkansızNasıl yaklaşmaliyim bilmiyorumYoksa hiçbir şey yokmuş gibi mı davranmalıyım?
Doğum günüm kutlanmadı ne yapmalıyım?
Cevapla