Bugün doğum günüm çok üzgünüm ne yapmalıyım?

kimse kutlamadı sabahtan beri yurt odasında yapayalnız yatıyorum arkadaşımın birisi çalışıyor diğeri şehir dışında diğeri de dalga geçer gibi internetten doğum günü kutlama mesajı kopyalayıp atmış boş boş yatıyorum her sene doğum günüm yaklaşınca içimi bi heyecan kaplar ama kaçınılmaz son bu ailem de kutlamadı zaten hiçbir zaman kutlamazlar annem aramış bugün yurda giderken tüm peçeteleri mi götürdün niye bırakmadın diye soruyor doğum günüm kimsenin aklında bile değil öyle işte içimi dökmek istedim
Bugün doğum günüm çok üzgünüm ne yapmalıyım?
Cevapla