AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
313Cevap
değer verdiysem sevdiysrm kaybetmemek içindestan yazarım
Değer verdiğim biriyse roman bile yazarım. Ki bayaa yazmışlığım vardır.
Kesik kesik 4-5 mesaj atarım ama karşılığında tek cümlelik kısa mesajlar alıyorsam daha yazmam
bir konu varsa tek bır mesajda yazar anlatırım
öyle tek tek yazmam
Hxhdbc bayiyor en azindan bole bole yazmak daha mantikli
bir kuz bu kadar uzun yazamaz.
Erkek yazar; kiz OK der.
Bu kural boyledir.
Evet karsimdaki kisiyi onemsedigimde bayagi sacmalayip uuzn uzun cumleler yaziyorum😃
Aynen çok uzun kurarım. Bir şeyde söyleme taraftarıyım
Bunu ilişkimizde ben yapıyorum o daha kısa sade cevaplar veriyor. normalde onun uzun uzun yazması gerekmez mi? :D
Duruma göre, kısa kısa yazmayı sevmiyorum. İlgisiz gibi görünmek konuya. Ama boş boş olarak ta lafı uzatmam
Bu karşımdaki insana bağlı eğer kestirimden gidip onca çaba sarf ettiğim mesaj a , sadece ok tamam gibi cevaplar yazıyorsa bir daha asla mesaj atmam
bazen kısa kesmek için uzun yazıyorum anlatmak istediğimi anlasın diye ama bu resimdeki kadar deyil yaw bu resimdeki gibi yazı yazsak insan hayattan soğur :) :D
Kız Orhun kitabelerini tekrar mı yazmış o ne öyle çivi yazısı mı la o? Ne gerekiyorsa onu yazarım genelde orta uzunlukta olur yani
Çooook uzun cümleler kurarım hatta 😄 araya bir şey yazılsın istemiyorsan uzun ve tek mesajla anlatırım kendimi 😄 normal bir şey yani uzun mesaj 😄
Muhabbet iyiyse karşıdaki değerliyse kurarim. Ama aksi durumda bir kere yazsam bile değmez diye birdaha yapmam :D
genelde neden bilmiyorum ama karşımdakini canım gibi hissettircek kadar çok açıklama yaparım. tabii bu mesajlarıma da yansıyo hjgdadsjkfajghdjk
Bilinenin aksine uzun yazma alışkanlığım hiç yoktur. Tuhaf olan benim galiba 😂
Eğer bir şey anlatıyorsam kurarım. Normal bir şekilde muhabbet ediyorsam kurmam.
Ben kısa cümleler kurarım. Ama kısa cümleler kuruyorsam bil ki uzun yorgunlukların vardır.
Ahahah
Sinirli oldugumda tutamam kendimi
Ya susarim
Ya da boyle agzima geleni sayarim
lüzumsuz konuşma derecesine gelmeyecek şekilde uzun cümlelerim olabilir aşırı değilş
Konuya bağlı. Önemli ve ciddi bir konuysa uzun yazabilirim. Geyik yapıyorsak şakalaşıyorsak kısa tutarım.
Hahah bu şaka değil bu tip mesajları çok aldım. Bide yazıyor... Yazarken ona birşey yazınca yazma! Diye fırça yiyorsun 😄
uzun yazmaya üşenir oldum bikaç yıldır ama genelde uzun yazan ben olurum, söyleyecek bişey bulamaz haliyle kısa cevap verirler :)
Bence artık erkekler de bitmesini istemiyor. Yani kafa o kadar rahat değil erkekler de yeri geldiginde uzun uzun yazar
Sevgilim geçenlerde yanlış hatırlamıyorsam tam 23 mesaj uzunluğunda bir mesaj yazmıştı ve cevap olarak anladım demiştim. O günden sonra bir mesaja iki mesaj bile sığdırmaz :)
Hahahahahahhaaaa dün bencil bir kız ile bitirirken aynısı oldu
Konuya ve ruh halime gore değişir ama öyle destan yazmam☺
mesajlaşmayı sevmem telefonda sesli görüşmeyi daha çok kullanıyorum
Kişisine ve konusuna bağlı eğer konu ve kişiyi seviyorsam cümleler kendiliğinden akıp gidiyor
hahahahahahahah yaaaaaaaaaa :DDD
Konuştuğum kişiye bağlı :D
Ben genelde uzun yazmayı sevmem ama bazende çok uzun yazarım.
Karşımda ki bayana değer verdiğim için kurarım.. Ama resmin ters olması gerek.. Bence Uzun mesajı bayanlar sevmez.
derin mevzu varsa bir kez uzun yazarim daha da uzatmam
kendimi ifade edemdiyimde evet bide geveze oldugum icin okonudan su konuya gecdiyim icin bazen
Oldukça aşırı hem de..
Amma velakin kızdı isem bu aksi olur.. 😊
Sinirlendiğim zaman bişeyler oluyor biraz uzun bir açıklama yapıp konuyu kapatıyorum.
Hımm tamam aynen diyenler kıymetli oluyo zaten😡😡😡😡
Mesaj yazdığım kişiye verdiğim değer ile mesajın boyutu doğru orantılıdır.
Yok lan bu resimde ki mesaj roman olmuş bir kaç satır çiziyoruz o ayrı :D
en son ayrılırken yazmaya başladım böyle bir şey sonra üşenip sildim :D
Ahaha ben her kelimeyi yazıp mesaj gönderirim sabırsız olduğum için.
Bilmem açıklama yapmam gerekince ya da bir olayı anlatıyorsam uzun yazarım
bir olay karşısında çok dolu değil isem genelde uzatmam. Mesaj yazmayı çok sevmem zaten.
konunun ilerleğişine bağlı oluyor ve tabi mesajlaşma isteğine
Detayı hak edene vede konu önemli ve detaysız yanlış anlaşılacak ise? üşenmeden yazarım.
Fazla cümle kurmam da, kuranlara da kötü gözle bakmam açıkçası.
Genelde uzun uzun yazarım. Karşılığında da hep kısa cevaplar... Herkes sıkıcı
o önceden di şimdi erkekler uzun yazıp kızlar kısa cevap veriyor
Oyle bir yetenegim yok ama uzun yazcam diye bos bos seyler yazmaktansa anlamli kisa cumleler daha etkileyici bence
Evettt maleswsef karsimizdaki cins ise -peki
- tamam diyerek mesajin anasini belliyor.
Ben bazen kuruyorum kendimden sıkılıyorum bir bakıyorum karşı tarafta aynı hissediyor.
Hayır kısa yazıyorum hatta kısaltma yazarım genel olarak
Süper mario nun hex kodunu mu paylaşmış bu nedir mk. Hayır bikaç cümle sadece
karsimdaki kisiye saygi duyar yazmam gerektigi kadar yazarim gecistirmem oyle pek
Değer verdiklerime karşı ama nedense hep kisa cevap alıyorum ve. Bundan nefret ediyorum
bu kadar yazsa sonun ok yazar geçerim patlasın olduğu yerde hehehe
kızlarla 5 dk konuşurum 5 dk sonra kız vefat eder sonra takmaz
cumlelerin uzun olmasi karsindakine verdigin degeri gosteriri bence
ayrılık aşamasında destanlar yazıyor seven kişi çok doğal...
9 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!