Yoksa üşenip ses mi atıyorsunuz ya da kısaca işi bitiriyor musunuz?

Yoksa üşenip ses mi atıyorsunuz ya da kısaca işi bitiriyor musunuz?

Kolay kolay uzun bir şeyler yazmam uzun yazıyorsam mutlaka ya sinirlenmişimdir ya da çok aşırı mutluyumdur ya da böyle sevdiğim bir şeyi anlatıyorumdur
İnanırmısım o mesajın tamamını okudum. Ve çok güzel şeyler yazmış. Hani kendisini anlamayan bi insana uzun uzun feryat etmiş. Çok iyi kalpli sevgi dolu değerli bir insan muhtemelen. Dilerim şu an hakettiği bir insanladır.
Evet bende uzun yazarım.
Selam :)
Ben kısa cümlelerin insanıyım uzun uzun yazmaktansa kısa ve öz olmak en iyisi gibi. Karşımdaki insan beni bu şekilde anlamalı ona bir konuyu anlatmak için yarım saat dil dökemem.
Mesajın yarısını okudum ve daraldim resmen bu kadar açıklama asla yazmam 😂
Eğer konu çok derin ve uzun ise aramayı tercih ederim açmassada sesli mesaj atarım
Cevap
16Cevap
Kurmuyorum
Ne çok soru soruyorsun bugün içim dışım senin soruların oldu
Çok değil kısa da sayılmaz ses en iyisi
Arasaydın sana çok şey soracaktım.
Yaa anlamıyorsun ki beni arıyorum açmıyorsun neden anlamak istemiyorsun beni kırıyorsun gerçekten
gdfgdf tamam
Oh sonunda
ses atıyorum ben. yazdığım da oluyor ama üşenmezsem.
bana da at da dinleyelim ne diyorsan xd
olmam diye düşünüyorum xd
oha nikah masası mı
Bu kim olduğuna bağlı. Karşımdaki önemsediğim biriyse uzun yazarım. Önemsemiyorsam kısa yazarım ya da hiç yazmam , umursamam.
Uzun uzun paragraf yazan taraf hep değer veren taraf olur. Kısa yapan ise takmayan taraf. İşte ben o uzatan tarafım. Uzatmayacaksın.
Anlatacağım şeyler için uzun cümlelere ihtiyacım yok. Ayrıca klavye yatkınlığımdan dolayı konuşmaktan daha kolay geliyor sanki. :D
Yo yo yooo uzun cümlelere gerek duymadım hiçbir zaman. Bir kere uzun uzun biseyler yazmıştım onu da neyse diyip göndermeden geri silip sadece tm. Yazmıştım kzkskskks
Bi olay anlatırsam uzunca yazarım ama normalde kısa kısa
Yerine göre. Uzun bir mesele anlatacaksam ses atiyorum
Konuşulan konuya göre değişir ama genelde yazarim. Konuşmayı sevmiyorum pek
Google sesi açıyorum klavye kendi kendine yaziyor. Uzun yazıyı yazamam ya gözüm ağrıyor.
Uzun cümleler kuracaksam ararım..
Hehe kurmam da sesli de atmam bunu atanı da okumam muhtemelen 😅
Bu mesajı hiç üşenmedim okudum meraktan 😅😅
Ben ses atarım hemencik uğraşmam
Bana da at madem o kadar okudun sjs
Kayda değer bişey yok boş ver ksksd
Olsun sen at ne diyorsa ndjs
Kuruyorum ben saniyesinde yazarım hızlıyımdır
Bravoo
Teşekkürler
Uzun bir konuysa ararım. Yoksa kısa msjlar atıyorum.
Beni de uzun konular ışığında bilgilendir djd
Gılgamış destanı misali oluyor mesajlarım 😀Artık kısa cümleler kurmalıyım 😀
Paragraflar bizden sorulur diyecektim resmi görene kadar
Hayır ve çok uzun cümleler kuranın mesajlarını okumuyorum. İlk ve son cümleye karşılık veriyorum.
Kişiye göre degişir verdigim trpkilere görede uzunda yazarım bazen kısada
Ses atarım genelde, ne çok imla hatası var mesajda ya 😅
Ses atmam genelde itici bulurum. Uzun kısayıda insanına göre yazarım neyi hakediyosa o
Hayır whsjmwnwhj hep kısa yazarım
Evet genelde detaylı yazarım.
WhatsAppsa direkt ses atıyorum üseniyorum yazmaya
Kiminle ne konuştuğuma göre değişir.
Çok üşenirsem direkt telefon ediyorum.
Bazen tabi degecegi zamannn
Uzun mevzuysa aramayi tercih ederim
Ararım direkt uzun bir meseleyse
hayır gercekden uzun yazı beni bunaltiyor
Yok üşeniyorum ben ses atarım s
Bana da at s. s. s
uzun bir konuysa ses atarım
Bana da at ben garip miyim
tabii hemen atıyorum vcnsnncndncr
Tamam bekliyorum kesin at xd
Ses atarim ya yazmaya üşeniyorum
Fotodaki Manas Destanı mı
Ben buna cevap olarak ok yazarım okumam shhs
Kısa konuşurum ses kaydı atarım
Az ve öz konuşmak en iyisi
bazen kuruyorum ama genelde ses atarım
Bu ne ya görünce depresyona girdim
Ben 20 yıldır uzun cümleler kuruyorum artık bu duruma alıştım alışmış kudurmuştan beterdir
Çok uzun yazsan ne karşındaki anlamadıktan sonra
bazen fark etmeden uzun mesajlar attığım oluyor 😅
Bunu ne yazarım ne de yazıldığında okurum 😃
Uzun bir konuysa sorarım
Ararım
Beni aradigin gibiii
Sen kimsinde ben. Seni arıyıycam be
Jdjdjdjd oldu o zamann
orta derece ne çok uzun ne çok kısa
Gerekirse yazarım
Hayır sevmem
Kısa genelde
Yokkkk sevmem mslasmayi cocuk gibi
Hayır kısa ve net.
Çok uzun cümleler kurmam
Hayır kurmuyorum
Kuramam
hayir
Kurmuyorum
Kısa konuşurum.
kurmam
Önceden yazıyordum..
Kısa öz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?