Mesajlaşırken kısaltır mısınız yoksa uzun haliyle mi yazarsınız?

"selam canım nslsn" diyen bir arkadaşı olan varsa el kaldırsın

Kısaltarak yazmak
Kısaltarak yazmak
Mesajlaşırken kısaltır mısınız yoksa uzun haliyle mi yazarsınız?
Cevapla