"selam canım nslsn" diyen bir arkadaşı olan varsa el kaldırsın

"selam canım nslsn" diyen bir arkadaşı olan varsa el kaldırsın

Önceden mecburen kısaltma yapıyordum, hem karakter kısıtlı olduğu için hem SMS hakkı çok olmadığı için hem de şimdiki gibi kelimeler otomatik olarak klavye de çıkmadığı için, T9 vardı ama şimdiki kadar iyi diildi
Uzatırım.. Türkçe'yi düzgün kullanmaya çalışıyorum sürekli..
Gerekirse sözlüğe bakar öyle yazarım..
Kısaltmam uzun uzun yazarım :D ama kısa cümleler kurarım
Teşekkür ederim ☺️
Cevap
7Cevap
Eskiden aynen boyle yaziyordum usengecligimden sonra baktim anlasilmiyor biraz toparliyim dedim su an idare ediyorum bence aljfjf
Şimdi de Türkçe karakter kullanma problemi olmuş. Onu da düzelttik mi tamamdır 😅
😄😄 deniyorum
Uzun yazarım ve kendimi çoklu cümleler kullanarak ifade ederim
Kısaltma yapamam. Açık ve netimdir her zaman. Anlaşılır olmalı cümlelerim.
Ama kızlarda tatlı duruyor öyle kısaltmalar falan hoşuma gidiyor.
En nefret ettiğim yazmak şekli. Direkt muhataplığı keserim. Net.
O derece
Aynen.
Yok ben Türkçe'yi doğru dürüst kullanırım Fobim var benim yazım fobisi
En nefret ettiğim şey şu kısaltmalar. Uzun yazınca ne oluyor ki
Kısaltma kullanmam. İmla ve noktalamaya dikkat ederim.
Bazı cümleleri çok nadir kısaltırım o da max "selam" olur ki bunu da çok nadir yapıyorum aşırı derecede kısaltma yapan insanlar çok sinir bozucu
Yazım yanlışı yapanları sevmem
Kıslatmam kısaltılmasından da hoşlanmam
İnadına uzun cümleler, uzun upuzun.
Çok kısa yazanlar bana samimi gelmiyor
asla kısaltmam. Düzgün yazarım.
Kıca yazanlar itici oluyor
Kısa*
Kısaltmam neyse o 😅
Kısaltmıyorum hiç
mesaj taktikleri istersen bakmanı tavsiye ederim
Genlde uzn yazrm
Sen onların okuldaymışsın
Asla kısaltmam
Uzun haliyle yazayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?