Biseksüel'im. Gizlemek istemiyorum artık erkekler neden aşağılıyo bu kadar?

Bütün nasılımlar da şimdiye kadar erkekler gaysın topsun dedi.
tamam gay normal bir görüş ama hakaret içeren biçok görüş aldım.
Hatta dün biseksüel olduğumu gizlemek için buraya yattığım bir kızla fotoğrafımı attım.
Ama tamam siz aşağılayın be niye bu kadar takıyorum ki sizi çoğu erkekten delikanlı olduğumu biliyorum yinede evet biseksüelim.
Biseksüel'im. Gizlemek istemiyorum artık erkekler neden aşağılıyo bu kadar?
Cevapla