Tipsiz erkekler neden açılıp kendilerini küçük düşürüyorlar?

Bir arkadaşım var çok çirkin. Kişiliği falan çok iyi ama hiçbir kadın kişiliğe bakmadığı için sürekli reddedilip duruyor. Özgüvenli ama özgüven çok komik duruyor böyle kişilerde. Boşuna deniyorsun hiçbir kız sana bakmaz diyorum dinlemiyor sürekli deneyip kendini küçük düşürüyor. Bir erkek tipsizse tipsiz olduğunun farkında olup ona göre davranmalı. Ben de tipsizim mesela hayatımda hiçbir hoşlandığım kıza açılmadım. En azından reddedilmeden önce biliyorum reddedileceğimi. Tipsizseniz boşuna denemeyin.

Tipsiz erkekler neden açılıp kendilerini küçük düşürüyorlar?
Cevapla