Bana neden sürekli bağırıp çağırıyor? Biz aslında sevmiyor muyuz birbirimizi?

Birileri okusun diye değil içimi dökeyim diye yazıyorum.
Çok doldum
Öyle bir yalnızlık ki benim ki günümüz diliyle tarif etmek gerekirse eğer: instagramda komik bişey gördüğümde etiketleyecek hiç kimsem yok.
Nişanlıyım 6 ay oldu. Temmuzda düğünümüz.
Bize çok engel olmaya çalışan, entrika çeviren oldu ama biz çok sıkı tutunduk.
Nişanlandık.
Yaşım küçük 21 yaşına girdim kasımda. Ama ona öyle aşık oldum ki gözüm hiç bir şey görmedi.
Çok güzel bir adam o.
Bana kendimi bebek gibi hissettirirdi. Dönen entrikalardan bunalıp ağladığımda o da ağlardı ağlama nolur ben seni ağlatmak için sevmiyorum derdi.
Ama şimdi bakıyorum bana sürekli bağıran çağıran, beni balkonda bağıra bağıra ağlatan ve buna tepkisiz bir adam var karşımda.
Sevgisine bir şey diyemem ama böyle olması çok zoruma gidiyor.
Hevesim kalmadı düğüne hazırlığa hiç bir şeye.
Çünkü gelecek endişesi var artık.
Bazen onun çok bencil olduğunu düşünüyorum.
Onun için babamı ezdim ailemi yok saydım. Ailemden şiddet gördüm.
Dönüp bir bakıyorum şimdi ki haline değdi mi diyorum.
Öyle kapattım ki kendimi ondan başka bir hayatım yok hep evdeyim bir tane bile arkadaşım anlatacak kimsem yok. Aileme anlatacak olsam biz demiştik diye başlıyorlar.
Boğazımda 2 tane kitle çıktı.
Keşke kanser çıksa da ölsem diyorum öyle ki bunaldım. Sevgiden çok bıkkınlık hissediyorum. Ne yapacağım bilmiyorum sadece ölesim var aldığım her bir nefes ciğerlerime batıyor sanki.
Odam var bir de tavşanım var. Onunla konuşuyorum. Birde şarkılarım çalıyor sürekli.
Size de oldu mu hiç böyle?
Öyle çaresizim ki şu an burda tanımadığım insanlara anlattığım bir hikayem var ama belki okuyan bile yok.
Ölmek istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bana değer veren bir ailemde yok zaten.
Diyorlar ya hani bir kız babasının kanadını kırdığı bir kuşsa birdaha uçamaz..
Bana ailem değer vermiyor ben bir adamın bana 3 5 ay verdiği değere kandım.
O kadar ki sevgiye ilgiye açım.
Dua bile etmiyorum artık olmayacağını biliyorum.
30 lu yaşlarımı hiç hayal etmedim çünkü hiç o kadar yaşamak istemedim...
Bana neden sürekli bağırıp çağırıyor? Biz aslında sevmiyor muyuz birbirimizi?
Cevapla