Arkadaşlar ailem bana hergun şiddet uyguluyor yalvarırım detaya gelirmisiniz :( :( ?

20 yaşındayım ortaokul mezunuyum ailemle yaşıyorum. Daha önceden ayaklarimdan ameliyat oldum duzelmedim uzun sure ayakta kalacağım yoğun tempolu işlerde calisamiyorum. Ortaokul mezunu olduğum için masabasi bir is bulamıyorum. Babam barajlarda çalışıyor formen olarak. Sürekli bana şiddet uyguluyor daha önceden burnumu kırdı şikayetçi olmuştum hic bisey yapmadılar. babam karakoldan eve gelince beni yine tekmeleyerek dövdü . elalemin çocukları iş güç sahibi sen bir baltaya sap olamadın anca ye iç yat diyor. geleceğin nolcak nasıl yuva kurucan diyor.çok caresizim benim ne yapmam lazim nasıl yon vericem hayatıma :( ?
Güncellemeler
+1 yıl
Bütün herkes evlenip yuva kurucak iş güç sahibi olup ben bu yasa geldim işim gücüm yok. sağlığım yok. ASKERİYE çürük raporu veya geri hizmet vermedi diye askere gitmedim yoksa Şu an 1 aylık askerdim. tecil ettirdim. düşünmekten kafayı yiycem ne yapicam ben :(
Güncellemeler
+1 yıl
Benim ne yapmam lazım bu hayatı nasıl duzelticem nerden başlamam lazim?
Güncellemeler
+1 yıl
Detay
Güncellemeler
+1 yıl
Detayyy
Arkadaşlar ailem bana hergun şiddet uyguluyor yalvarırım detaya gelirmisiniz :( :( ?
Cevapla