+1 yılDevlet kurumlarına asci KPSS ile gireceğini zannetmiyorum. Sözleşmeli falan olur. özel kurumlarda da CV ye gore girebilirler. bir ara olmayı düşünüyordum da :d
12 Yorumla
Soran+1 yılOluyormuş :/
- +1 yıl
Saçma bence :(
+1 yılBayan aşçıyı askeriyemizde görmek isteriz araştırmayın siz başlayın okula😅
111 Yorumla
Soran+1 yılBen değil bir başkası için. Nasıl oluyor ayrıntılı anlatabilir misini?
- +1 yıl
Büro yönetimi seçmesinde fayda var kpss alımları baya iyi detay ulaştıracam size
Soran+1 yılBekliyorum :D
- +1 yıl
3179 kpss nitelik kodu veri hazırlama ve kontrol işletmeni alımını sayınız dokuman. osym. gov. tr/.../Tablo-2-22062015. pdf
- +1 yıl
Hımm aşçı alımı başolmaz hem aşçılık denen iş kokulu sosyal hayat mutfakta geçiyor bir memur için tuhaf genelde sertifika ustalık belgesi ile bile gidilebiliyor yine alımları inceleyin sağlık alanından sonra büro alımı baya iyidir meslek seçimini kamu alımlarını rakamlarını araştırmada fayda var
Soran+1 yılBende açılmıyor da dosyasını silmişim ekran fotosu veya kopyala yapıştır falan?
- +1 yıl
ben sayayım liste uzun 😅
- +1 yıl
Bu yıl 200 kadar Ali'n yapmış ki çok iyi atama yapılmadı fazla
Soran+1 yılAtama olunca ne oluyor işte nereye atanıyorlar
- +1 yıl
ÖSYM memur 657 direk iş başı
- +1 yıl
Saol
Okumuyorum 😂
13 Yorumla
Soran+1 yılOha eig :D
Soran+1 yılNe demek :))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
+1 yılgenelde çoğu 4 yıllığa tamamlamaya çalışır ama gastronomi puanları 500 la :ASDASD nereye tamamlıcan
19 Yorumla
Soran+1 yılGastronomi okuyunca noluyor sonra nasıl ilerliyorsun iş falan
- +1 yıl
gastronomi bölümünü bitirince hoca bile oluyon sadece bitirmeklede kalmıo daha birsürü şey yapıon bizim hocalar hala eğitim görüyor :D :D
Soran+1 yılAyrıntılı anlat ya hep okuyor mu onlarda :D? Yani ne zaman iş hayatına atılıyorlar
- +1 yıl
bize kpss ye giriyorsunuz diye birşey dememişlerdi bölümünü bitirip diplomayı aldığın an başlayabilirsin işe
- +1 yıl
ama gastronomiye geçiş yapman lazım maaşının ve bilmem neyinin artması için :D
Soran+1 yılSen aşçılık mı okuyordun D: Oha :D
Soran+1 yılSağol yorum için :D
- +1 yıl
he yumurta kırmayı bilmeyen insanı aşçılıga gönderiolar ya :D
Soran+1 yılTatlıların çok güzeldi ama devam devam :D
+1 yılsenin ailende aşçı yokmuydu eğer biriyle karıştırmıyorsam
01 Yorumla
Soran+1 yılBiriyle karıştırıyorsunuz.
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 63,9b cevap paylaştı. Ne bilim Benim haberim yok :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok cahil sin
01 Yorumla
Soran+1 yılSağol :D Anlatta öğreneyim
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 12,4b cevap paylaştı.
+1 yılNapcan bea
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar