AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
182Cevap
böyle düşünme lütfen bende bir hastalık geçrdim ve saçlarımı kaybettim ama sen bunu düşünerek sadece kendini üzersin her zaman yakınındakiler yanında olacaktır her halinle güzel olduğunu unutma sene vene insanlar her halinle sever saçın var yok zayıf şişman ne fark eder sen bir harikasın ve hep öyle kalacaksın
Saçı olmadan da güzel olan o kadar çok kadın var ki. Eminim sizde onlardan birisinizdir. Ayrıca saçlarınızın kökü sizde, elbet eskisi gibi güzel şekilde çıkacaklardır. Saç, makyaj kaş kirpik kadını kadın yapmaz önemli olan insanlığınız. Hiç üzülüp kafanıza takmayın bu tür şeyleri. Sanırım tedavi görüyorsunuz, Allah sağlık şifa versin size ve tüm hastalara.
Evet kadindir ama sagliksiz kadin imajidir.. ben biyle bir kadin gordugumde direkt kanser oldugunu dusunuyorum... ki bir cok degisik rahatsizlik sonucu olabilecegi halde.. kanser haric, bir kizin kel. dolasmasi goze hos gelmez bence.. peruk ya da birvcesit sac ekimi falan dusunulebilir.. erkekler saclara bakiyor , kimse krndini kandirmasin.
Hala kadındır. Yemişim saçını. O iyi hissetsin yeter ki kendini en saçlısından da kadindir.
tabiki kadındın kadınlıkla sadece saçlar özdeştirilemez ki bence onuda bir tarz olarak kullanabilirsin evt topğlumda yapılan baskı bakıslar seni çok bunaltıyor olabilir bu toplumun ayıbı sen kendinle barışık ol yarın herkes saçsız olabilir bunu kimse bilemez ve bu senin elinde de değildi ve eminim sen bu şekildede o kadar güzel bir kadınsın ki ve çok yüce güzlü bir kadınsın lutfen kimsenins eni üzmesine izin verme ve kendinle barışık ol
Sağlık olsun, her şeyin çözümü var, moralini bozma. Gözlerinin içi gülebiliyorsa senden ala kadın olmaz ;) Geçmiş olsun..
Geçmiş olsun;zor bir durum tabi ama bana soracak olursan, dişiliği oluşturan "bir" unsur sadece mevzu bahis şey. Hersey o değil yani...
evet kadındır bu normal saçın kaşın olmasa da eminim çok güzel görünüyorsundur perukla saklama gereği duymana gerek yok
Saçı olmamasi itici bir neden degil sadefe eksi puan yani hala kendinize gore biri bulabilirsiniz yeterki bakimli mutlu kültürlü olun ozguveni mutlaka duzeltmeniz lazim bu sart :) bir sureligine mi kaybettin yoksa birdaha hic cikmayacak mi?
Tedavi bitince çıkar sanırım
Anladim o zaman niye dert ediyorsun ne olacak bir surelgine sacin olmamasi sorun degil bence :) sen iyilesmene bak moralini iyi tut
Amaaan her uzun saçlı kadın çok feminen gözükmüyor ya sonuçta boş ver, ben beğeniyorum çok kısa saçlı kadınları ya da dazlak olanları. Kılda keramet olsa götte çıkmaz diye bir laf var 😂
tabi kadındır. neden olmasın ki. artık modern teknoloji ile farkedilemeyecek kadar kaliteli peruklar var. umarım düzelir şaçlarında
Geçmiş olsun benim annemde kt RT görmüştü ama onun saçları dökülmemişti her türde olmuyomuş bu saç dökülmesi. İnşallah güzel atlatırsın bu dönemini. Bir sürü kapalı insan var bunlar da saçını göstermiyor ama bir sürü erkek oluyor peşlerinden koşan.😀
Kadını kadın yapan zeka ve karakteridir. Saçların kök sende :)
Senide yorumlara hastayım Nereden buluyorsun bu lafları😄
@_NULL_ Fikirlerimi yazıyorum sadece😃
Gayet mantıklı fikirler👍
@_NULL_ Teşekkürler🙈😂
Sac kas kadinlik belirtmez kuzum kesinlikle ozguven onemli kadinda, kendini guzel hisseden kadin her ortamda guzeldir
Kadını kadın yap ne saçıdır nede kaşları
Kadını kadın yapan haya'sıdır.
#Türkerkeğii
Konu sağliksa hic birşey daha değerli daha önemli değildir sac dediğin nedir ki. yasam kaynagi degilya
tabikidee benim arkadasm da öyleydi ve kadinin dibidir :D sevgilisinn gözü ondan baskasini gormuyodu hatta. Yani sac sadeve obje onemli olan gozler kalp (. Ve sadce benim degil cevremdekilerinde soykedikleri bunkar) :)
Saç kadın da çok önemlidir. Saç giyim gibidir güzelliktir doğallıktır.. Saçsız kadın düşünülemez.. Saça nasıl şekil verirsen öyle güzellikler ortaya çıkar..
hayir kadin gulumsemesiyle fedakarligiyla gucuyle belli olur.
Kadini fiziksel olarak erkekten ayiran en onemli farklardan biridir sac.
Uzun olani kadınsıdır..
Kil, tüy ile olacaksa bu isler diger tüm degerler cöpe atilmistir.
Gomlegi gosteren ütü kadini gsteren neresi bilin bakalim
Üzülme her şeyin bir çaresi vardır. KALBİN kirlenmedikten sonra saçın olmasa da olur
Saçları ve kaşları olmayana kadın demiyenlere insan demiyoruz.
kadını saçları değil yüzü gösterir bence kötü hissetmemelisin herkesin başına gelicek
keşke hersey saçtan ibaret olsaydı.
elbet cıkarlar canım , yarın ne halde olacagımız belli degil hiçbirimizin.
Üzülme eminim cok güzelsindir.
Seni kadın yapan saçların değil kişiliğin karakterindir ve hiçbir görünüş özelliğinden dolayı kimse seni yargılayamaz
kadındır. zira kıl denen şey ölü keratin hücresidir. kılda keramet olsaydı g*tte çıkmazdı demişler. kıl ölü ama sen herşeyinle yaşayan bir kadınsın. devam et.
Kadındır.
Kadınlık dış görünüşle alakalı bir sey.
Nasil erkeklikle adamlik ayni değilse
Bayan olmak ve kadın olmakta farklı kavramlardir diye düşünüyorum.
Sıkma tatlı canını
sac ta makyaj gibi kusur orter ama guzellestiren sac degildir
Kadını kadın gösteren iffetidir. En önemlisi de ne kadar güven verdiğindir
Baş örtülü kadınlarında saçları görünmüyor ama onları çekici bulan erkek çok. Saç her şey değildir sadece saçın güzelse bir tık önde olursun sadece okdarcik
her kadin saci oldugu icin kadin degildir senin ruhun kadinsa gerisi umrunda olmasin
kadın herzaman kadındır saçlarla alakası yok bu işin o kişi sadece kadın olduğunu bilsin yeter
Saçı bakımlı hoş biri her zaman 1 adım önde bana göre.
kadını kadın yapan saçı değildir, yüreği önemli kalbinin temizliği. her şey dış görünüş olmamalı.
Katilmiyorum, memesidir. Memesiz kadin bizden biridir. Sac hallolur..
İlk önce geçmiş olsun saç ne dirki onemli olan kalbi o tertemiz yüreği bu konuda bir söz var saçı uzun aklı kısa böyle biri yerine akıllı bir kadın hep tercihimdir sizinde akıllı bir kadın olduğunuza inanıyorum saç sorun değil emin olun Kalbiniz mutlulukla dolsun hep Hayır cumalar
Kadındır tabi neden olmasın saçlarımızla dişiliğimizi özdeştiriyoruz ama saçı olmayıp çok güzel kadınlar var önemli olan sensin senin karakterin lütfen üzülme
tabikii kadındır kadını kadın yapan saçı başı gydıgı etek degıldır kadınsal fonksıyonlar duygular kadını kadın yapar ama merak ettım bı hastalıktan oturu falan mı saclarını kaybettın
canım kardesim korma kadını goçteren saçları degildir hem saçların yeniden çıkar özgüvenini düsürme tmmm :) :)
Seni sen yapan şey saçların, kaşların değil, kişiliğindir. Kişiliği sağlam olan her kadın her zaman çekicidir.
Bence kadını gösteren ruhudur dış görünüş gelip geçicidir özgüveninizi kaybetmeyin sakın tam tersi daha fazla özgüven li olun 😊
Geçmiş olsun ablam kökü sende hayat bitmiş değil yeni bir tarz deniyormuşsun gibi düşün :)
@Inflames_54
Benm de saçlarım çok uzun du ceneme kadar kestirdim kimin begenip begenmemesi beni ilgilendirmez keyfim ole istedi kestirdim gerisi pfff
Bu duruma adaptasyonun önemli. Eğer çabuk uyum sağlarsan özgüvenini kazanırsın.
İnsanların ne düşüneceğine gelince onlar acımasız, kimse bana masal anlatmasın. 11 yıldır saçlarını kaybeden biri olarak söylüyorum (genetik).
Aslında özgüven sorunum yoktu ama bu durum beni çok geriyor aşırı agresif oldum :(( sen dışarda yapay saç filan mı kullaniyorsun?
Şöyle bir iyiliği var saçlarımın, çok gürdü ve kalın telli. İlk 4-5 sene döküldüğüne inandıramadım doktorları. Bana inandıklarından beri bir takım tedaviler yaptırdım. ETG, saç köklerine yağ transferi (bu ameliyat), minoxil kullanımı, özel şampuanlar vs. Bu yaptıklarım saçlarımı kaybetme zamanımı uzattı. Bu arada saçlarımın saç ekimine de uygun olmadığını öğrendim. Yani yaptırsan da dökülür dedi doktorlar. Şu an saçlarımı açık kullanamam ama uzun bir süredir toplayarak idare edebiliyorum. Dışardan pek anlaşılmıyor. Ama anlaşılmaya başladıktan sonra protez saç diye bir şey var. Bir onu araştır derim. Hem duş alabiliyorsun hem yüzebiliyorsun, bir de dışardan hiç fark edilmiyor :))
Ne kadar sağlıklıdır bilemem ama burda önemli olan derinin hava alması bence. Hava alıyorsa sorun olacağını sanmam. Geçmiş olsun bu arada
Malesef deri altına dokunamam yenisi çıkarsa diye bekleyecegm mecburen
Teşekkür ederim
Tabikide ya neden böyle kendini üzüyosun sen daha mutlu daha saglikli olmalisin hayirlisin böyleymiş dem3kki canım
Tabii ki evet. Ayrıca saçını sıfıra vurduğunda bile güzel olan kadınlar var özgüven olduktan sonra hiç önemli değil.
sizin hepinizin ben çiçeğine koyayım hiç mi adamlığınız yok lan saçları olmayan bir kadın bunu buraya yazıyor sizde karşı görüşlü hiç mi vicdanınız yok dıbına koydugumun evlatları?
Evet, hala kadındır. Eminim tekrar kavuşacaksınız, o zamana kadar sabredin. :)
Kadındır tabi. Kadını kadın yapan yüreğidir. Asıl yüreği beş para etmezler kadın mıdır?
Kızım ben saçım yanlışıkla yansada sıfıra vurdursam diye dua ediyorum tlckxmsksk cesaretim olmadığından yapamıyorum. Bence kısa saç kadını güçlü ve daha feminen gösteriyo
Senin şizofren oldugunu düşünüyorum hergün kafandan kurup birşeyler yazıyorsun
Peki
Geçmiş olsun.
Bir kadını gösteren saçı ya da kaşı değildir , içinde saklayıp gözlerinden yansıttığı güzel ruhudur. ...
saç kaş bunlar önemli değil ki seni kadın yapan şeyler bunlar değil ki senin gözlerin yeter canım sıkma canını saç kaş hepsi geri gelir
Bence kadindir ben zevk icin bile kazitirim sakın takma kimseyi sen hissettigin gibi güzel ol farklı ol saçım ne önemi var
Elbette kadındır seni sen yapan saçların değil unutma. Kendini böyle sevmeyi ögren. Özgüvenin de yerinde olsun. Sen herhalinle güzelsin böyle düşünmelisin
Yani saçın önemi de baya yüksek ama fizik yoksa saçlar efsanede olsa boş :D
Canım saçların tekrar yeniler kendini,, dışarıda kurtaricin varmış bak,, özgüven içinde kendini sevmeye devam et bence ve sabırlı ol,, Rabbim beterinden korusun her zaman,,
😘
Tabikide :) yani yuzume guvensem kazitirim :) cok tarz ve guzel oluyolar
Boşver kadınlık bir duygudur ve sen o duyguyu kaybetme.