AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
182Cevap
Neden kaybettin saçlarını saç tabiki önemli ama perukta iş görür
Evet kadındır, için rahat olsun... Kadınlık özünde içinde barındırdığın duygularla alakalı dış görünüşünle değil.
Nice kadınlar tanıdım dış görünüşte kusur bulamazsın ama içi leş.
ya piskolojik dir ya da tarzdır ama piskolijik olaraksa belli eder kadın kendini zaten bir kadın saçını kesecek kadar ağır yük taşıyorsa onun için üzüntü duyarım..
burda benim görüşüm önemsiz toplum görüşümüz kadın olarak görmez.
kadındır tabi saç olmazsa olmasın bazı kadınlara saç olmaması bile yakışıyor
seni kadın yapan onlar olmadığı gibi, kadınlığını yok eden de onlar değil canım. kendini kötü hissetmene hiç gerek yok. bu bir imtihan hepimizin başına gelebilir. sen sadece sabret, ümitsizliğe düşme. kendine kötü şeyler fısıldama.
tabiki kadındır gücünü saçlarından değil yüreğinden alırsın dövme kaş yaptırırsın birde peruk alırsın saçların uzamaya kadar mis gibi yaşarsın
Sen yüreğinde seni sen yapan duyguları tasiyorsan
Gerisi fasa fiso !!
Can dostum.
Kanser oldugunda
Onunla beraber oldugumu hissetmesini istedigim için saclarimi kestirdim..
Inan bana hayatta ne güzellikler bekliyor seni
Sakın üzme kendini
evet hala kadındır neden kaybettın pekı neden gızlı oldun
kadının en önemli şeyidir saç, ama bu demek değilki kadınlıgı yok olsun alternatifleri deneyecek
Saçı yoksa ve bunu gösteriyosa helal olsun derim. Özgüveni herkesinkini aşmıştır bence.
Kadını gösteren saç olsaydı tesettürlü kızları kim begenirdi?
Yüz hatlarına bağli
Bu riskli bir durum bazi kadinlari daha da cekici gosterebiliyor
Saçları önemli diyen zihniyetin sevdigi birisinin ileride kanser olması durumunda sevmesi için hiç bir nedeni kalmayacak ne kötü.
Yinede öyle demeyelim ama kimse yasamasin bunu
Benim çok saçmama geliyor Çok yakışıklı/çok güzel diye sevmeler çok bayat ve hiç güven arz etmiyor.
Öncelikle geçmiş olsun, sen çoğu kadından daha kadınsın emin ol.
@Inflames_54 kek kuk demesin karsimda en onemlisi :)
Ona gelene kadar çok şey var. Her şey dış görünüş değil. Erkeklerin çoğunluğu dışa önem veriyor tabi ama vermeyen biriyle tanışırsın umarım. Ve saç önemli faktör ama her şey değil
Bir kadının saçı dökülüyorsa bir hastalığı vardır bence doktora görün. Çünkü genetik olarak kadınların saçları düküşmemesi gerekiyor erkeklerde normal bir durum.
Hasta falan mısın? Geçmiş olsun. Evet saç önemlidir ama saçı olmayan bir kadın bende saygı uyandırır, çok güçlü olduğunu düşünürüm. Ama rahatsız oluyorsan vardır bir çaresi.
tabı kı kadındır , saç bır aksesuar olarak dusun , o olmasa da olur !!!
Tabii ki kadindir kadinligin sacla basla ilgisi yok yurekle ilgisi var kendine guven ben olsam peruk bile takmam sende boyle seylere takma kafani
Bennnnnnnnnnnnn. Bu yaz erkek tipi çok kısa kestim. Şu an az uzadı ama anladımki bir kızdan uzun saç gibisi yokmuş
Bir zayıflığı
İki göğüşleri
Üç saçları
Bunlar bunlar ilk kez gördüğünde kadın olup olmadığını anlamamızı sağlayan üç şey.
Kadındır elbette. Seni sen yapan saçların değil ki sadece. Gözlerin bakışların davranışların
eurobabe cj gibi yüz ve kafa var ise, saçı kimse sallamaz :)
sanırım bir hastalık geçirdin allah yardımcın olsun canım umarım atlatırsın hiç öyle düşüncelere kapılma sen bedeninden ibaret değilsin seni sen yapan içindeki ruh ve düşüncelerin.
Allah sana acil şifalar versin..
Gönlün güzel olsun saçın önemi yok. Allah esirgesin ama eğerki sevdiğimde böyle bir durum oldu 1 snye düşünmeden saçları kestiririm
kadını gösteren bakışları ve bel kıvrımıdır. saçı olmayan bir kadında gayet ben burdayım diyebilir
kadındır saç sadece bir görüntü insanı insan yapan kalbidir
saçların kısaysa tarz kestşrebilirsin uzun olması bişy ifade etmez tarz ve farklı olsun
Elbette kadındır. Bir kadını kadın yapan saçları değildir. :) umarım tekrar kavuşursun saçlarına.
Saç, kaş Tabiki insana güzellik verir ama bir bakış bir gülüş çok daha hoştur 😊
kadındır tabi ki. merak etme saçların umarım yakın zaman da çıkar
Umutsuzluğa kapılma.
Kadını kadın yapan asla saçları değildir.
Saçlar begendirir kadını o kadar ama önemli olan karakterdir
Geçmiş olsun canım o tatlı yüzünden gülümsemeyi eksik etme en iyi ilaç mutlu olmak ve gülmektir unutma ne olursa olsun gül hep gül
Saçi olmayan kadinlarda degisik bir cekicilik var nedenini bilmiyorum :) Gerci ben normalde de kisa sacli kizlari seviyorum belki ondandir :)
binayı tuğladan kadını muğladan,
yemeğin salçalısı kadının kalçalısı,
hasılı kelam kadın saçıyla güzel bence...
saçla kaşla kadın olunmaz. yürekle ve beyinle hissettirirsin karşındakine kadın olduğunu
Parfum zevki olmayan kadinin saci olsa ne olur. Yanindan gectiginde arkaya donup baktirmali parfumu :D
Yeniden çıkacak zaten önemli olan sağlıklı olman tanidiklarimindan bildiğim kadarıyla daha dalgalı Kıvırcık cikiyomus
geçmiş olsun umarım ciddi bir rahatsızlıgın yoktur kadını kadın yapan saç değildir kılda keramet olsa zaten başka taraflarda cıkmazdı anladın sen:D
erkek olarak kaıdnda en son ilgileneceğim yer saçtır. erkeklerin büyük çoğunluğu böyle ki bu yüzden bütün kadınlar saçlarımı neden farketmedin diye sevgililerine trip atarlar.
bence kadını gösteren yüzüdür sıfıra vurduran kızlarda var.
Gogusleride yoksa anlayamıyorum cinsiyeti ne diye =//
Kadını kadın yapan zarif ve naif yapısıdır. Saçlarda önemli ama sağlığımız ve huzurumuz daha önemli.. Çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda saçlarınıza kavuşursunuz.😊
Kadındır. Bu tür şeylere takılmayın. İyiyseniz, hayat doluysanız, gözlerinizin içi gülüyorsa başka aksesuara gerek yok. Kendinize güvenin.
kapalılar ne yapsın? saçmalamayın lütfen kadını gösteren dili dir.
bana her zaman daha çekici geliyor aykırı ve farklı olan şeyleri seviyorum çünkü
kadinin saclari aksesuaridir bence... esmerse tabiki..
saçlar nedir ki kökü sende gelir canım sen saglıgına bak kendine gel sonra şimdikinden daha güzel olursun :)
Saç Kaş bunlar tabikide görüntü icin önemli ama kalp güzelliği o ap ayrı senin kalbin güzeldir kesin kalbi güzel olan gönlü güzel olan insan
Seven insan her türlü sever. Saç, kaş bunlar makyaj sadece. Kalbin güzelse yeterli. Hem benim gibi sade makyajsız sevenlerde vardır. Eminim...
kadini gosteren saci degildir bunu bil, kadin her yerde kadindir, sesiyle bakisiyla ayrintida ki algisi fikirleri duygulariyla attigi adimla bile
Oy kıyamam sanankadın her haliyle güzeldir sende dahil😘
kadını gösteren benliğidir kişiliğidir her ne olursa olsun dik duruşudur :)
Bu elinde değil. Kimse seninle ilgili kötü bir şey düşünmez.
Kadınlara kısa saç çok yakışır bana gore 3 numara sac
bir kadının kendini dişi hissetmesi için illa beline kadar uzun saçları düzgün kaşları olmasına gerek yok , genelde kadını gösteren saçı kaşıdır derler ama bence ruh olmalı
İnşallah tahmin ettiğim hastalıktan dolayı değildir bu.
Tabiki de kadindir :) bir iki dokunusla onlarin tedavisi olur onemli olan ic guzellik be kardes