Çok güçsüzüm. Şişe kapağını bile zar zor açıyorum. Güçlü olmak için ne yapmalıyım?

Çok güçsüzüm. Pet şişe kapağını zor açıyorum.2 kilodan fazla yük taşıyamıyorum. Yumruk atınca kimse hissetmiyor. Ne tür şeyler yaparsam güçlü olurum?
Çok güçsüzüm. Şişe kapağını bile zar zor açıyorum. Güçlü olmak için ne yapmalıyım?
Cevapla