Annem yüzünden evde kaldım .....tek suçum bu değilmi?

hep annemi dinledim ... 18 yaşımdan beri isteyenlerim oluyor ... annem hepsine kulp buluyor .kimseyi beğenmiyor ..yok yaşlı yok okumamış yok parası yok ..hepsini geri çevirdim annem yüzünden ... en iyisini bulman lazım diyor ..bulamıyorum ne yapayaım ..illa doktor olsun diyor ..ya ben nerden bulucam doktoru ?biri vardı isteyen doktor onunda yaşını beğenmedi bide branşını ... annemi anlamıyorum ..biliyorum iyiliğimi istiyor ama bu şekilde turşumu kurucak ...27 yaşıma geldim .. artık çok isteyenimde yok ... eskisi gibi genç değilim ...taliplerim azaldı... türkan şorayın bir filmi vardı aynı böyle ona benziyor bizim durum ... ben ne yapıcağım geceleri uyuyamıyorum piskolojim bozuldu ..benden küçükler evlendi gitti ...
Annem yüzünden evde kaldım .....tek suçum bu değilmi?
Cevapla