Neden lise muzunu hemsirelik ile üniversite mezunu arasında fark yok?

Biz boşuna amin üniversite okuyoruz küçük bir maaş farkı aynı işler haksızlık değil mi yaa neden arasında fark yok maaş farkında çok küçük miktar degisiyomd haksızlık bu:(?
Neden lise muzunu hemsirelik ile üniversite mezunu arasında fark yok?
Cevapla