Ben çok denk geldim hepsinde de durdum durmam diyenler elbette olucak şimdi.
...
...
Evet dururum
Hayır durmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Durup dinlerim istiklal marşını dinlemek beni mutlu ediyor ama hazir olda durup hareket etmemek.. lisede bir hocamiz vardi istiklal marsinda yüzümü kasidim diye demediğini bırakmamıştı yani biraz abartiliyor gibi geliyor bana. Ama saygisizligada tahammülüm yok!
Dururum. Bu bayrak altında olmama gerek yok yurt dışında iken bile çocukken trtde sabah istiklal marşımız okunurken kanalı çevirmek yerine hazır ol duruşunda eşlik ederdim
benim için ne niyetle söylendiği önemli saçmalıklara malzeme yapıldıysa durmam...
bu kadar haini besleyen ve ayakta duran tek milletiz a. q.
aynen öyle kardeşim
Cevap
23Cevap
Mutlak dururum ve eşlik ederim..
Çok acelem bile olsa.
İstiklal Marşını duyup da tüyleri diken diken olmayan insan da benden uzak dursun..
Artik kimse buna dikkat etmiyo saygı kalmamis pek marsimiza.. Kucukken hatirlardm istiklal marsini okurken herkes saygi durusunda beklersi simdi kimse durmuyo pek
Milli degerlerimizi yitirmeye mi basladik acaba
A diyorum. Tabiki İstiklâl Marşına saygının gösteririm. Göstermeyen kesinlikle kanı bozuktur
Buna şekilcilik denir, yani başkalarına gösteriş yapiyor olursun. Hissettiklerini içinden de yaşayabilirsin.
gösterişle şekilcilikle alakası yok bunun birader
Milliyetçilik dediğin, kendi ülke sınırların içinde istiklal marsı duydugunda hazır olda beklemekle değil, diğer toplumları karşında saygı duruşu vaziyeti aldirmakla oluyor. Orda harcayacagin zamanı aklını ve ülkeni geliştirmek için harca. Belki adam olursun
Elbette dururum. Durmaması beğensin beğenmesin mevcut bağımsızlağa nankörlüktür
Durmam tabii ki.. Aşırılıktan hoşlanmam. Sürüye katılmam.. Doğrularım neyse ona göre davranırım.
Durmam tabi bu saygısız olduğum ve vatan haini olduğum anlamına gelmez herseyin yeri ve zamani vardır Mars okulda törende olur oralarda durulur nokta ;-)
Evde Ya da Kapalı Bir Ortamda da Olsam Ayağı Kalkarım.
Hayır durmam diyen ne kadar vatan haini varmış
aynen öyle kardeşim
Evet dururum. Bu ülkede yaşıyorsan durmak zorundasın da. Sevsen de, sevmesen de.
her pazartesi başıma geliyodu ve duruyodum her seferinde
Acelem yoksa dururum
Ama bir yere yetişmem gerekiyorsa durmam
Durmam ama buda vatanımı sevmiyorum anlamına gelmez dostum
Milliyetçi olmak bunu gerektirir 💪
Saygısız değiliz çok şükür.
Ezani duyupta durmayan veya kendine ceki duzen veren yok istiklalmarsii mi dedinizz
İstiklal Marşı ' na saygım sonsuz dururum
Biri durunca herkes durur zaten.
Hayır o kadarda değil.
Tabikide dururum durmakta zorundayiz bence
B dedim ama yinede o an ruh halim ne der bilemem
Dururum tabi ki.
Dururum
Durmamam için bir sebep yok.
saygi meselesi. dururum tabi.
Evet dururum.
Tabi ki dururum 👍
Dururum
Duruyorum..
Saygısı olan durur.
Beklerim tabi.
Hayır, durmam.
niye?
Dururum evet.
Hayır durmam
dururum
Yok s*kimde olmaz
asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar